نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۵

اولین تریلر گیم پلی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر شد

برایان هورتون، کارگردان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در جریان رویداد PS5 Showcase از اولین ویدیوی گیم‌پلی این بازی که روی پلی‌استیشن 5 اجرا می‌شود، رونمایی کرد.

استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، در جریان رویداد اختصاصی سونی برای کنسول پلی ‌استیشن 5 از اولین تریلر گیم‌پلی این بازی رونمایی کرد. برایان هورتون، کارگردان این بازی بعد از نمایش بازی جدید فاینال فانتزی به‌عنوان اولین بازی حاضر در این برنامه، بعد از نمایش دقایق ابتدایی کمپین داستانی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales مخاطبان را به تماشای اولین ویدیوی رسمی از گیم‌پلی این بازی روی PS5 دعوت کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مذکور را تماشا کنید:

دانلود اولین تریلر گیم ‌پلی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از آپارات

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales از نظر داستانی، یک روایت کامل را ارائه می‌دهد و در جریان آن شاهد رشد شخصیتی مایلز مورالز و تبدیل شدن او از یک شخص جوان به بزرگسال خواهیم بود. در این ویدیو می‌توان قابلیت‌های مختلف مایلز مورالز در گیم‌پلی بازی Spider-Man: Miles Morales را مشاهده کرد. در ابتدای این ویدیو مایلز را در حالت قدم زدن در یک خیابان شلوغ مشاهده می‌کنیم که یکی از دوستان خود به نام Harlem را نیز به همراه دارد. بعد از آن به سناریوی مبارزه روی پل می‌رسیم که در اینجا یک نگاه نزدیک به رابط کاربری مبارزات این بازی خواهیم داشت. درحالی‌که این بخش تاحد زیادی به گیم‌پلی Spider-Man در پلی اسیتشن 4 شباهت دارد، تفاوت‌های بزرگی نیز میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

یم پلی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود. این عنوان، یک بازی مستقل است که داستان Marvel’s Spider-Man در سال ۲۰۱۸ را ادامه می‌دهد. براساس اعلام توسعه‌دهندگان این بازی، Miles Morales به مود اختصاصی 4K و 60FPS بهینه‌سازی شده برخوردار خواهد بود.

رویداد PS5 Showcase هم‌چنان ادامه دارد؛ با زومجی همراه باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده