// پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹

شایعه‌های بازی Saints Row 5 توسط دیپ‌سیلور تکذیب شد

مدیر روابط عمومی شرکت دیپ‌سیلور تمام شایعه‌های مرتبط با بازی Saints Row 5 را رد کرد.

با درنظرگرفتن نحوه‌ی برگزاری کنفرانس‌های آنلاین و دیجیتالیِ شرکت‌های بازی‌سازی برای معرفی جدیدترین بازی‌هایشان در سال ۲۰۲۰، شایعات و درز اطلاعات از بازی‌هایی که به‌زودی معرفی می‌شود در این روزها به امر متداولی تبدیل شده است. به ‌همین ‌خاطر، «درز اطلاعات» از بازی Saints Row 5 خیلی تعجب‌برانگیز نیست. گرچه منبع قابل اعتمادی این شایعات را منتشر نکرده، اما احتمالات جالبی از نسخه‎ی پنجم بازی Saints Row را فاش کرده است؛ از‌ جمله اینکه داستان بازی در ادامه‌ی وقایع نسخه‌ی سوم است، قدرت‌های ابرقهرمانی در بازی وجود ندارند و سِینت‌ها (شخصیت‌های اصلی بازی) تبدیل به ضدقهرمان و افراد شرور شده‌اند.

باید در نظر گرفت که این‌ها همه در حد «احتمالات» است؛ چراکه مدیر روابط عمومی Deep Silver، الکس رایان، این شایعات را در توییتر تکذیب کرد. او با لحنی صادقانه گفت: «از همه معذرت‌ می‌خواهم چون نمی‌خواهم شما را ناامید کنم، اما این اطلاعاتی که از بازی شایعه شده صحت ندارند. بسیار مشتاقم که برنامه‌هایمان را راجع‌به بازی بعدی Saints Row با شما درمیان بگذارم، ولی مطمئن باشید این اطلاعاتی که منتشرشده درست نیستند.»

Saints Row: Gat Out of Hell

درباره‌ی اینکه طرفداران چه‌زمانی می‌توانند انتظار داشته باشند که جزئیات موثق و واقعی از بازی منتشر شود، رایان گفت: «غیر از اینکه این شایعات «نادرست» هستند، درحال‌حاضر اطلاعاتی برای منتشر کردن نداریم.»

متاسفانه به ‌نظر نمی‌رسد که به‌ این زودی اطلاعات رسمی از Saints Row 5 منتشر شود. The Embracer Group، موسس شرکت دیپ‌سیلور، در ماه می (اردیبهشت) تایید کرد که سال جاری میلادی بازی AAA مهمی عرضه نخواهد شد. گرچه در خبر The Embracer Group اشاره‌ی مستقیمی به نسخه‌ی پنجم Saints Row نشده؛ اما با توجه‌ به ‎اینکه تاکنون اطلاعات موثقی از بازی منتشر نشده، می‌توان اینگونه استنباط کرد که این بازی جزو بازی‌های AAA مهم دیپ‌سیلور است و امسال منتشر نمی‌شود.

درحال‌حاضر بازی Saints Row Third Remastered برای پلتفرم‎های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی‌ سی موجود است و طرفداران می‌توانند تا زمان عرضه‌ی نسخه‎ی پنجم، با ریمستر نسخه‎‌ی سوم که دارای گرافیک بهبود‌یافته است، سرگرم شوند.

حال نوبت شما کاربران زومجی است که بگویید آیا منتظر نسخه‌ی بعدی Saints Row هستید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده