// چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۰

تریلر جدید Crysis Remastered پیشرفت‌های گرافیکی نسبت به نسخه اصلی را نشان می‌دهد

استودیو کرایتک به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Crysis Remastered منتشر کرده که تغییرات بصری و گرافیکی نسخه ریمستر این بازی را نسبت‌به نسخه اصلی نشان می‌دهد.

بازی Crysis Remastered در تاریخ ۲۸ شهریور ماه برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. دراین‌میان یکی از مواردی که کاربران را نگران کرده بود، عدم پیشرفت نسبت‌به نسخه اصلی بود. دراین‌میان با تأخیر خوردن نسخه ریمستر بازی کرایسیس، ظاهرا استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive)، سازنده کرایسیس ریمسترد، توانسته است پیشرفت‌های گرافیکی قابل قبولی را روی بازی اعمال کند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی ویدیو مقایسه گرافیکی جدیدی از بازی Crysis Remastered منتشر شده که پیشرفت‌های گرافیکی این نسخه نسبت‌به نسخه اصلی را نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده بود. همچنین در بخش‌هایی از تریلر، شاهد جلوه‌های بصری بازی در حالت ری‌تریسینگ هستیم. درواقع کرایسیس ریمسترد اولین بازی ویدیویی است که از این ویژگی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 استفاده می‌کند. همچنین بازی از رزولوشن 8K هم پشتیبانی می‌کند. 

در جریان تریلر منتشر شده شاهد بهبود نورپردازی‌ها، افکت‌های حاصل از انفجار و همچنین بهبود تکسچر اثرات ذرات داخل محیط هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Crysis Remastered را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان به اجرای کرایسیس ریمسترد روی ایکس‌باکس وان ایکس و توضیحات دیجیتال فاندری اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده