نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰

ویدیویی از اجرای ریمستر بازی Crysis روی ایکس باکس وان ایکس منتشر شد

مقاله جدید نشریه Digital Foundry ویدیویی از اجرای نسخه بازسازی شده Crysis Remastered را در شرایطی که حالت ری-تریسینگ روی آن فعال است، به نمایش می‌گذارد.

نسخه ریمستر بازی Crysis روی هردو کنسول پلی ‌استیشن 4 پرو و ایکس ‌باکس وان ایکس از تکنولوژی رهگیری پرتو یا Ray-Tracing پشتیبانی می‌کند. براساس بررسی نشریه دیجیتال فاندری، سطوح فلزی و شیشه‌ای در محیط این بازی به خوبی بازتاب پرتوی نور را به تصویر کشیده و این جلوه‌ها در لباس ویژه شخصیت بازی نیز قابل تشخیص است. در ادامه‌ی این مقاله ضمن اشاره به این موضوع که پردازش تکنولوژی رهگیری پرتو برعهده پردازنده گرافیکی سیستم قرار دارد، تأکید کرده که این ویژگی تنها در نسخه‌های ارتقاء یافته این کنسول‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

اگر شما در بخش تنظیمات گرافیکی بازی، حالت ری تریسینگ را فعال کنید، رزولوشن تصویر به‌صورت خودکار به حالت 1080p پویا کاهش پیدا می‌کند. البته تنظیمات مقیاس گرافیکی این بازی جوانب مختلفی دارد که می‌توانید با مراجعه به این لینک، مقاله‌ی کامل بررسی آن را مشاهده کنید. اما در ویدیوی زیر، می‌توانید نحوه‌ی تأثیرگذاری تکنولوژی ری تریسینگ بر جلوه‌های گرافیکی این بازی را مشاهده کنید.

تماشای ویدیو با کیفیت بالاتر در یوتیوب

اگر تصمیم به تجربه ریمستر بازی کرایسیس روی پلتفرم پی سی را دارید، می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، اطلاعات مربوط‌به حداقل مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را دریافت کنید. ظاهراً برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی به یک کارت گرافیک انویدیا GTX 1050Ti یا AMD Radeon 470 نیاز خواهید داشت.

این بازی در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، پی سی و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم‌اکنون قابل دریافت است. تایید شده که بازی Crysis Remastered روی حالت داک کنسول نینتندو سوییچ می‌تواند در رزولوشن ۷۲۰-۹۰۰ پیکسل و با نرخ فریم ۳۰ اجرا شود. یکی دیگر از مواردی که وجود آن در نسخه سوییچ بازی تایید شده است، پشتیبانی از قابلیت FXAA در تنظیمات گرافیکی است. قابلیت Ray Tracing که پیش‌تر برای سایر نسخه‌های بازی تایید شده بود، در نسخه سوییچ پشتیبانی نخواهد شد.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده