نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۳

بازی Rocket League از هفته آینده به‌صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرد

استودیوی سایانیکس، خالق بازی Rocket League، اعلام کرد که از تاریخ دو مهرماه علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان به این بازی آنلاین دسترسی داشته باشند.

پنج سال از زمان انتشار بازی Rocket League می‌گذرد. اثری که به‌واسطه ارایه یک گیم‌پلی متفاوت و نوآورانه توانست محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده و سود مالی فوق‌العاده‌ای را برای تیم سازنده خود به ارمغان آورد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که پس از اینکه چندی پیش شرکت اپیک گیمز اقدام به خرید استودیوی سایانیکس (Psyonix) کرد، به‌صورت رسمی اعلام شد که به‌زودی بازی راکت لیگ رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد کم‌کم به روز موعود نزدیک می‌شویم؛ چراکه ساعاتی پیش تیم سازنده اعلام کرد از تاریخ دو مهرماه (۲۳ سپتامبر) Rocket League رایگان در فروشگاه‌ها قابل نصب است. 

براساس اطلاعات منتشر شده در پی رایگان شدن بازی، از امروز یک به‌روزرسانی برای بازی راکت لیگ منتشر می‌شود که طی آن ویژگی‌هایی مثل نمایش پیشرفت در حساب اپیک گیمز کاربر و اضافه شدن آیتم‌های Legacy را به‌همراه دارد. در ادامه شما را به تماشای تریلر سینماتیک تازه منتشر شده از بازی راکت لیگ به‌مناسبت رایگان شدن بازی دعوت می‌کنم تا بیشتر با اتمسفر آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

پس از شایعات فراوان بالاخره استودیوی سایانیکس اعلام کرد که پس از رایگان شدن بازی، Rocket League از فروشگاه استیم حذف خواهد شد و تنها کاربران اپیک گیمز می‌توانند بازی را دریافت و تجربه کنند.

علاوه‌بر این موارد، ویژگی Rocket Pass به بازی برمی‌گردد و همچنین تغییراتی نیز در بخش تورنومنت بازی اعمال می‌شود. رویداد کراس‌اور راکت لیگ با بازی فورتنایت که تحت عنوان Llama-Rama شناخته می‌شود نیز پس از رایگان شدن بازی شروع خواهد شد.

اگر شما هم فرصت تجربه بازی Rockrt League را به‌دست آورده‌اید، لطفا نظرات و تجربیات خود از این اثر را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده