// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

Rocket League پنج ساله شد؛ انتشار آماری خیره‌کننده از عملکرد بازی

استودیوی Psyonix با نمایش یک اینفوگرافیک از Rocket League خبر از حضور ۷۵ میلیون بازیکن در این بازی می‌دهد.

قبل از عرضه‌ی بازی Rocket League ترکیب فوتبال و ماشین‌های کنترلی چیزی بود که شاید برای ساخت یک بازی دشوار به‌ نظر برسد. بااین‌حال، از آن روز به بعد استودیو سایانیکس میزبان میلیون‌ها بازیکن شده است که آنها را تبدیل به طرفداران پروپاقرص این بازی کرده است و به‌راحتی با سبک منحصربه‌فردی که دارد آن‌ها سرگرم خود کرده‌اند.

در جریان اخبار بازی، پس از گذشت ۵ سال در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۰ استودیو سایانیکس با ارائه‌ی آماری نشان‌ می‌دهد که بازی‌ آن‌ها تا چه اندازه موفق بوده است.

بزرگ‌ترین موردی که در این آمار به چشم می‌خورد وجود ۷۵ میلیون بازیکن، ۵ میلیارد مسابقه و ۲۹ میلیارد گل به ثمر رسیده است. از دیگر نکات این آمار لحظه‌های بزرگی که طی این ۵ سال رخ داده است و همچنین محبوب‌ترین بخش‌های مختلف بازی و تجهیزات مختلفی که طی ۱۲ ماه گذشته بازیکنان از آن استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید ویدیوی مرتبط با این خبر را در پایین مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

رویدادی نیز به همین مناسبت در بازی Rocket League برگزار شد و تا ۲۳ تیر ماه ادامه دارد. بازیکنان در جریان این رویداد به «حالت‌های محدود زمانی» دسترسی خواهند داشت. هیمنطور امکان انتخاب موارد جدیدی مانند چرخ‌های «Psyonix» و «Rocket League» ، توپ‌های برتر ، آنتن‌ها و موارد دیگر در بازی فراهم شده است.

بازی Rocket League هم‌اکنون برای پی‌ سی، پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است و همینطور می‌توانید با قابلیت کراس‌پلی، بازی را با دیگر دوستان خود تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده