// سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۲

بازی NBA 2K21 کنترل‌های قدیمی پرتاب توپ را باز می‌گرداند

طرفداران بازی NBA 2K21 قطعا از بازگشت حرکت پرتابی توپ با آنالوگ دسته که در بازی‌های پیشین NBA 2K وجود داشت، استقبال می‌کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، طی یک به‌روزرسانی، کنترل‌های قدیمی به بازی NBA 2K21 بازگشته‌اند و بازیکنان کنسول‌ها می‌توانند بین کنترل جدید و قدیمی بازی انتخاب کنند. مانند بسیاری از بازی‌های ورزشی که به‌صورت سالانه عرضه می‌شوند، مجموعه‌ی شبیه‌ساز بسکتبال شرکت 2K نیز از این قاعده مستثنی نیست. نسخه‌ای از NBA 2K21 که قرار است برای کنسول‌های نسل بعد عرضه شود جنجال‌بر‌انگیز شده است.

چراکه اولا، به‌روزرسانی گرافیکی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس‌ سری ایکس انجام نمی‌شود (این درحالی است که بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی، برای بازی‌های میان‌نسلی خودشان قول به‌روزرسانی گرافیکی را در کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت داده‌اند). دوما، بازی با قیمت بالاتری برای نسل بعد دردسترس خواهد بود. دراین‌صورت، اگر می‌خواهید بازی را خریداری کنید، بهتر است که نسخه‌ی نسل هشتمی آن را بخرید؛ مخصوصا حالا که کنترل‌های قدیمی و آشنا برای طرفداران قدیمی مجموعه‎‌ی NBA 2K، به بازی بازگشته‌اند.

دفاع کردن بازیکن در بازی NBA 2K21

نکته‌ای که بازیکنان در نسخه‌ی جدید بازی، یعنی NBA 2K21، متوجه شدند این بود که مکانیک‌های پرتاپ توپ کمی متفاوت از نسخه‌های پیشین است. یکی از این تغییرات مربوط‌به زمان‌بندی برای پرتاب پرشی توپ است که در این نسخه با فشردن تنها دکمه‌ی پرتاب روی دسته انجام می‌شود، درحالی‌که در کنترل قدیمی، آنالوگ‌های دسته هم برای این حرکت استفاده می‌شد. حالا به‌روزرسانی جدید بازی، هم شامل رفع تعدادی مشکلات فنی بازی می‌شود و هم گزینه قدیمی برای پرتاب پرشی را بازمی‌گرداند و بازیکنان می‌توانند بین دو کنترل جدید و قدیمی بازی انتخاب و سوییچ کند. برای اطلاعات از جزئیات بیشتر از این به‌روزرسانی، می‌توانید به سایت nba.2k.com مراجعه کنید.

بازی NBA 2K21 درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا منتشر شده است؛ هچنین تایید شده که بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس نیز منتشر خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

نظر شما کاربران زومجی راجع‌به تغییر کنترل‌های بازی در NBA 2K21 چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده