نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

سونی هفته آینده رویداد ویژه‌ای در PAX برگزار می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده، سونی در نظر دارد هفته آینده در جریان PAX آنلاین پیش‌رو، رویداد ویژه‌ای احتمالا جهت ارایه جزییات تکمیلی کنسول پلی استیشن 5 برگزار کند.

پس از اینکه چندی پیش مایکروسافت اطلاعاتی چون برچسب قیمت و همچنین تاریخ دقیق عرضه دو کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس و نسخه ضعیف‌تر آن یعنی  ایکس‌ باکس سری اس خود را معرفی کرد، بسیاری منتظر واکنش سونی نسبت به آن بودند. دراین‌میان حتی شایعاتی نیز مطرح شد که سونی به‌زودی همچون رقیب خود قیمت نهایی کنسول پلی استیشن 5 را اعلام می‌کند. اتفاقی که تا این لحظه هنوز رخ نداده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد سونی در نظر دارد سکوت طولانی خود را بشکند؛ چراکه طبق اطلاعات منتشر شده، این غول ژاپنی هفته آینده در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۸ سپتامبر) در جریان PAX آنلاین پیش‌رو رویداد ویژه‌ای را برگزار خواهد کرد.

پس از انتشار این خبر بود که طبق پیش‌بینی‌ها شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. بسیاری اعتقاد دارند سونی برای این رویداد خود برنامه‌های مفصل و بزرگی را تدارک دیده است. بعضی افراد نیز تصور می‌کنند سونی در این رویداد قرار است از اطلاعات تکمیلی پلی استیشن 5 رونمایی کند. نکته جالب توجه این است که این رویداد برای اولین‌بار است که بدون هیچ نام خاصی برگزار می‌شود و همین موضوع نیز حساسیت آن را بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی بیش‌ازپیش کرده است.

از آنجایی که تا زمان عرضه رسمی کنسول‌های نسل نهم زمان زیادی باقی نمانده، احتمالا سونی تمام تمرکز خود را روی همین رویداد گذاشته است تا اطلاعات مهمی را به علاقه‌مندان خود ارایه دهد.

به‌نظر شما بالاخره سونی سیاست محتاطانه خود را کنار می‌گذارد و اطلاعات و جزییات ناگفته پلی استیشن 5 را در رویداد پیش‌روی خود اعلام می‌کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده