// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۴

فیل اسپنسر: قیمت ایکس باکس سری ایکس قرار بود هفته بعد اعلام شود

فیل اسپنسر، رئیس تیم ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت تایید کرد که اطلاعات لورفته باعث شدند ردموندی‌ها به سرعت قیمت، تاریخ عرضه و زمان آغاز پیش‌فروش کنسول‌های خود را اعلام کنند.

پس از پخش ویدیو، تصاویر و اطلاعاتی که همگی مرتبط با قیمت، زمان عرضه و مشخصات سخت‌افزاری ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس بودند، مایکروسافت در کمتر از دو روز و با پخش چند ویدیو و توئیت همه‌ی اطلاعات رسمی را در اختیار طرفداران قرار داد. آن‌ها چند روز زودتر از زمانی که می‌خواستند، تمامی اطلاعات مهم باقی‌مانده راجع به ایکس‌باکس‌های نسل ۹ را اعلام کردند تا بالاخره دوران صبر کردن سونی و مایکروسافت برای اعلام قیمت توسط دیگری به پایان برسد. اصلا همین اتفاق باعث شد که حالا اگر سونی به صورت ناگهانی اخبار بازی جدیدی را منتشر کند و قیمت و تاریخ عرضه‌ی پلی استیشن 5 را بگوید، هیچ‌کس تعجب نخواهد کرد.

فیل اسپنسر همزمان با تایید تاثیرگذاری لو رفتن اطلاعات روی سرعت انتشار این اخبار، به تشکر از طرفداران پرداخت. او گفت که از حمایت و تشویق آن‌ها خوشحال است: «همزمان با سپاسگزاری از طرفداران باید بگویم که به تیم خود نیز افتخار می‌کنم. چون این افراد توانستند از آزمونی پیش‌بینی‌نشده سربلند بیرون بیایند و شرایط را مدیریت کنند. این اطلاعات باید در هفته‌ی بعد منتشر می‌شدند ولی اوضاع مطابق برنامه‌ریزی پیش نرفت.

می‌دانم که منتظر اعلام تاریخ عرضه، قیمت و زمان پیش‌فروش کنسول بودید. برای فرستادن ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس به بازار هیجان‌زده هستم».

کنسول ایکس باکس سری اس سفید و کنسول ایکس باکس سری ایکس مشکی با دسته های بازی مایکروسافت


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده