// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۸

استودیوی سازنده‌ Just Cause و RAGE 2 برای بزرگترین پروژه‌ی خود استخدام می‌کند

استودیو Avalanche اعلام کرد که افرادی را جهت توسعه‌ی بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین پروژه‌ای که این استودیو تا به حال روی آن کارکرده است، برای چند پست مختلف استخدام خواهد کرد.

اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید می‌دانید که استودیوی Avalanche به‌دلیل توسعه بازی‌های موفق جهان باز با دنیای بزرگ و عظیم مشهور شده است. از سری بازی Just Cause که در هر نسخه‌ی جدید آن دنیای آن بزرگتر شده گرفته تا بازی RAGE 2 که دنیای نسبتاً بزرگی نیز داشته است، این استودیو توانسته بازی‌های بسیار موفقی را توسعه دهد. هرچند ما خیلی مطمئن نیستیم که این استودیو در حال حاضر در حال توسعه چه بازی‌ای است اما می‌دانیم که آن‌ها چندین پروژه در دست ساخت دارند. طبق جدیدترین اخبار به نظر می‌رسد حداقل یکی از آن‌ها یک پروژه‌ی بسیار بزرگ خواهد بود.

این شرکت برای چندین پست اصلی برای بازی جدیدی که در حال حاضر نام آن فاش نشده است، به‌دنبال استخدام افراد جدیدی است. استودیو Avalanche برای توصیف این پروژه از اصطلاحات جالبی از جمله بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین پروژه‌ای که این استودیو تا به الان روی آن کار کرده است، استفاده کرده است. آن‌ها همچنین بیان کرده‌اند که حتی کیفیت انیمیشن این بازی در بالاترین نقطه در تاریخ پروژه‌های این استودیو خواهد بود. این پست‌ها شامل برنامه‌نویس انیمیشن گیم‌پلی، طراح ارشد جهان بازی و چندین پست دیگر می‌شود که شما می‌توانید در مورد آن‌ها ازطریق این لینک بخوانید.

به نظر می‌آید ما برای مدت زیادی شاهد اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه نخواهیم بود و به احتمال بسیار زیاد این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی در حال توسعه است. استودیو Avalanche ثابت کرده است که آن‌ها می‌دانند چگونه بازی‌های بزرگ موفقی را توسعه دهند و اینگونه به نظر می‌رسد که برای اطلاع بیشتر از این پروژه فقط می‌توان منتظر ماند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده