نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۸

نمایش مبارزات و سیستم قطع عضو در ویدیوهای جدید System Shock Remake

در ویدیوهای جدید نسخه‌ی بازسازی System Shock، شاهد نمایش مینی‌گیم CyberSpace و سیستم قطع‌ عضو در مبارزات هستیم.

امسال بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار کشیدن، چشم‌مان به جمال مجموعه‌ی سیستم شاک (System Shock) روشن خواهد شد. اثری که پایه‌گذار سبک وحشت فضایی/کیهانی در دنیای ویدیوگیم بود و به‌مجموعه‌ای تبدیل شد که از شاخ‌وبرگ‌هایش، سری‌هایی ماندگار مثل بایوشاک و دد اسپیس منشعب شدند.

سری سیستم‌شاک امسال با بازی System Shock Remake دوباره در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. سیستم‌شاک ریمیک در تیم مستقل نایت‌دایو (NightDive) توسعه می‌يابد و طبق نمایش‌های اخیر این بازی، گویا تولید این اثر در مراحل خوبی به‌سر می‌برد و امسال بالاخره می‌توانیم این بازی را تجربه کنیم؛ اثری که طی سالیان گذشته، مراحل ساخت پرچالش و سختی را پشت سر گذاشته است.

به‌دنبال انتشار ویدیوهای مختلف از گیم‌پلی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی سیستم‌شاک، امروز و در جریان آخرین اخبار بازی، ۲ ویدیوی جدید از روند بازی منتشر شده است. ویدیوی اول، مینی‌گیم سایبراسپیس (CyberSpace) را نمایش می‌دهد که در جریان آن، وارد یک فضای سایبری‌مانند می‌شوید و باید یک سری معمای محیطی را حل کرده و مبارزه کنید.

دانلود از آپارات

در ویدیوی بعدی، سیستم کامبت بازی را می‌بینیم. سری سیستم‌شاک از جمله اولین بازی‌های اول‌شخص بود که به‌لطف طراحی مراحل باکیفیت و چندلایه‌ی خود، آزادی عمل بسیار بالایی به بازیکن می‌داد تا گیمر، تمامی مراحل بازی را دقیقا از راهی که دوست دارد به پایان برساند. به‌نظر این قضیه در System Shock Remake هم قرار است پیاده‌سازی شود. بازیکنان در این اثر ضمن اینکه مراحل را از مسیرهای مختلف می‌توانند به پایان برسانند، این آزادی را دارند تا میان سلاح‌های گرم، سرد، هک کردن اسلحه‌های موجود در ایستگاه فضایی و بیشتر، راهی که دوست دارند را انتخاب کرده و بازی را پیش ببرند. مکمل سیستم مبارزات بازی، قطع عضو دشمنان و مواردی از این دست است. در ویدیویی که تماشا می‌کنیم تیم تولید بازی پیرامون سیستم قطع عضو صحبت می کند.

دانلود از آپارات

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی System Shock به‌نظر در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی مشخص نیست اما، انگار که این بازی برای عرضه‌ در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. این بازی در تاریخی نامشخص از سال جاری راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده