نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

بخش تک ‌نفره Cyberpunk 2077 خریدهای درون برنامه‌ای نخواهد داشت

سی‌دی پراجکت رد از طریق اکانت رسمی Cyberpunk 2077 در توییتر مجدداً تأکید کرده که خریدهای درون برنامه‌ای تنها مختص بخش چندنفره این بازی بوده و در نسخه‌ی اصلی آن هیچگونه برنامه مشابهی برنامه‌ریزی نشده است.

بعد از این که چند بار شاهد تعویق زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 بودیم، بالاخره درحال نزدیک شدن به تاریخ انتشار نهایی این بازی هستیم. البته امیدواریم که طبق وعده‌ی سی دی پراجکت رد، دیگر شاهد تأخیر مجددی نباشیم. این بازی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های پایان نسل هشتم و از جاه‌طلبانه‌ترین آثار استودیوی سازنده The Witcher 3 است که انتظارات و هیجان قابل توجهی را بین مخاطبان دنیای بازی ایجاد کرده است. اما توجه ویژه‌ی جامعه گیمرها به این بازی موجب شده تا همواره شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی در ارتباط با آن ایجاد شود. یکی از این موارد، بحث خریدهای درون برنامه‌ای در بخش چندنفره این بازی بود که در روزهای گذشته خبرساز شده بود.

باتوجه به این که توسعه‌دهندگان استودیوی سی دی پراجکت رد، در گذشته بارها مخالفت خود با ایده‌ی پرداخت‌های درون برنامه‌ای را اعلام کرده‌اند، تأیید وجود این ویژگی در حالت مولتی پلیر بازی Cyberpunk 2077 موجب تعجب شماری از علاقه‌مندان به این بازی شده بود. حالا به نظر می‌رسد که سازندگان این بازی در اظهارات توییتری جدید خود، نسبت به شفاف سازی صحبت‌های مطرح شده اقدام کرده‌اند.

تیر اندازی در محیط بازی Cyberpunk 2077

اکانت رسمی Cyberpunk در توییتر ضمن بازنشر توییت ارسالی خود در سال گذشته، تأکید کرده که بخش انفرادی یا تک نفره بازی که با صرفاً با نام Cyberpunk 2077 شناخته می‌شود، طبق وعده‌های قبلی خالی از هرگونه سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای بوده و هیچگونه ابهامی در این خصوص وجود ندارد. آن‌ها در ادامه‌ی توضیحات خود اظهار داشتند که این ویژگی تنها به بخش چندنفره بازی اختصاص داشته که همواره با شفافیت کامل درباره آن صحبت شده است.

دیروز رئیس شرکت CD Projekt اعلام کرده بود که بخش چندنفره بازی Cyberpunk 2077 قطعاً پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد داشت اما این تراکنش‌ها طوری طراحی می‌شوند که رضایت کاربران را از پرداخت این مبالغ جلب کنند.

همانطور که در جریان هستید، در حال حاضر اطلاعات چندانی از بخش مستقل و چندنفره این بازی در دست نیست. تاریخ انتشار بازی اصلی Cyberpunk 2077 برای ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) برنامه ریزی شده و احتمالاً بخش چندنفره بازی با فاصله نسبتاً زیادی از نسخه اصلی بازی منتشر خواهد شد. CDPR اعلام کرده که به زودی جزئیات کامل برنامه‌های بعد از انتشار بازی را تشریح خواهد کرد. پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا در مرحله اول این بازی را دریافت می‌کنند.

توییت سی در پراجکت رد درباره خرید های درون برنامه ای Cyberpunk 2077


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده