نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۳

تبلیغات درون برنامه‌ای EA Sports UFC 4 موجب نارضایتی کاربران شده است

الکترونیک آرتز بعد از گذشت چند هفته از زمان انتشار بازی UFC 4 تبلیغات درون برنامه‌ای را در این بازی برقرار کرده که این امر نارضایتی طرفداران را به‌دنبال داشته است.

یکی از کاربران وبسایت ردیت به نام Ydino ویدیویی از تبلیغات داخلی بازی EA Sports UFC 4 را در حساب شخصی خود منتشر کرده که بسیار آزاردهنده و مزاحم به نظر می‌رسد. وی در توضیحات این پست نوشته: «این تبلیغات یک ماه بعد از انتشار بازی اضافه شده تا در نقد و بررسی‌ها صحبتی از آن نشده باشد.» Ydino در ادامه اضافه می‌کند که UFC 4 یک بازی ۶۰ دلاری است نه یک بازی free-to-play و رایگان که به‌جای دریافت هزینه خرید بازی، ازطریق تبلیغات درآمدزایی کند.

ویدیوی تبلیغاتی خاصی که در خلال روند بازی UFC 4 پخش می‌شود، به فصل دوم سریال The Boys در آمازون مربوط می‌شود. بازیکنان در جریان بازی یک تبلیغات تمام صفحه را دربرابر خود مشاهده می‌کنند و یک تایمر اتمام ویدیو نیز در گوشه پایینی صفحه قرار می‌گیرد. درست مثل حالتی که در اپلیکیشن‌های رایگان موبایل نمونه‌های آن را مشاهده کرده‌ایم.

تبلیغ سریال The Boys در بازی EA Sports UFC 4

بازی EA Sports UFC 4 در تاریخ ۱۴ اوت (۲۴ مرداد) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. پیش‌خرید کنندگان این بازی، آنتونی جاشوا و تایسون فیوری، بوکسورهای سنگین وزن بریتانیایی را به‌عنوان پاداش در روز اول کسب کردند. همچنین بروس ‌لی هم در بازی EA Sports UFC 4 حضور دارد. در بخشی از توضیحات بازی UFC 4 آمده است که «تمامی نبردها در این نسخه روان‌تر از قبل شده است و یک گیم‌پلی بازخوردی سریع را شاهد هستیم که با تغییراتی روی حرکات تمام کننده و مکانیسم‌های پایه‌ای همراه است. ازاین‌رو این موارد سبب می‌شود بازیکنان کنترل بهتری روی المان‌های کلیدی بازی داشته باشند».

بازی UFC 4 در زمان انتشار شامل خریدهای درون برنامه‌ای نیز می‌شد که این کار ازطریق واحد پول مخصوص بازی به نام UFC Points صورت می‌گیرد. بازیکنان ازطریق خرید این واحدها با پول واقعی، آیتم‌های ظاهری و این قبیل موارد را خریداری می‌کنند که تأثیری بر بازی ندارد. علاوه‌بر این یک سری برندها نیز در بازی تبلیغ می‌کردند ولی تبلیغات ویدیویی تمام صفحه در بازی وجود نداشت.

بازی بوکس/مشت زنی EA Sports UFC 4

این بازی در جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۵ مرداد ماه (هفته اول انتشار) نیز صدر جدول را از آن خود کرده بود. علاقه‌مندان به نبردهای Ultimate Fighting Championship می‌توانند جدیدترین نسخه از مجموعه EA Sports UFC را پس از گذشت دو سال تجربه کنند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده