// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

بازی EA Sports UFC 4 رسما معرفی شد؛ عرضه در مرداد ماه

دقایقی پیش حساب کاربری توییتر الکترونیک آرتز بازی EA Sports UFC 4 را با انتشار یک تریلر معرفی کرد. 

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد که الکترونیک آرتز (Electronic Arts) قصد معرفی نسخه جدید از مجموعه ورزشی خود دارد. دراین‌میان، همه‌ی نگاه‌ها به سمت EA Sports UFC است، زیرا تابه‌امروز اطلاعات مختلفی حول نسخه جدید این بازی فاش شده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر الکترونیک آرتز با انتشار یک تریلر رسما بازی EA Sports UFC 4 را معرفی کرد. جدیدترین نسخه از مجموعه UFC در تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۴ اوت) برای پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه مشخص شده که پیش‌خرید کنندگان، آنتونی جاشوا و تایسون فیوری، بوکسورهای سنگین وزن بریتانیایی را به‌عنوان پاداش در روز اول کسب خواهند کرد. همچنین بروس ‌لی هم در بازی EA Sports UFC 4 حضور دارد.

دراین‌میان اشاره کنم که تصویر جرج مسویدال درکنار ادسانیا، روی جلد بازی EA Sports UFC 4 خواهد بود. در توضیحات بازی آمده است که بازیکنان در Career Mode می‌توانند خود را از یک مبارز تازه‌کار به یک مبارز حرفه‌ای و ستاره UFC تبدیل کنند. همچنین مشخص شده که بازی EA Sports UFC 4 دارای دو حالت مبارزه‌ای آنلاین Blitz Battles و Online World Championships است و بازیکنان می‌توانند سایر بازیکنان‌های سراسر جهان را به چالش بکشند. 

در بخشی از توضیحات بازی EA Sports UFC 4 آمده است که «تمامی نبردها در این نسخه روان‌تر از قبل شده است و یک گیم‌پلی بازخوردی سریع را شاهد هستیم که با تغییراتی روی حرکات تمام کننده و مکانیسم‌های پایه‌ای همراه است. ازاین‌رو این موارد سبب می‌شود بازیکنان کنترل بهتری روی المان‌های کلیدی بازی داشته باشند». 

کاربران زومجی درادامه می‌توانند تریلر معرفی بازی EA Sports UFC 4 را یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده