نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲

بازی Ride 4 روی پلی استیشن 5 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K اجرا می‌شود

استودیوی Milestone Srl به‌تازگی اعلام کرد که بازی Ride 4 در کنسول پلی استیشن 5 علاوه‌بر پشتیبانی از ویژگی‌های آن، روی ۶۰ فریم برثانیه و «تا رزولوشن 4K» اجرا خواهد شد.

جدیدترین شبیه‌ساز مسابقات موتورسواری استودیوی Milestone Srl در حال حاضر در دست ساخت است. Ride 4 که قرار است ۱۷ مهر (هشت اکتبر) به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی روانه بازار شود.

همانند سایر بازی‌های ویدیویی تازه ساخته شده، بازی Ride 4 نیز براساس گفته‌های تیم سازنده برای کنسول‌های نسل نهم نیز منتشر خواهد شد. حال در همین رابطه و در جدیدترین اخبار بازی، لوئیجی کروکتا، تهیه کننده Milestone، در وبسایت رسمی پلی استیشن به‌صورت رسمی تاریخ دو بهمن (۲۱ ژانویه ۲۰۲۱) را زمان مورد نظر برای انتشار Ride 4 برای کنسول پلی استیشن 5 اعلام و از تاثریات ویژگی‌های این کنسول در بازی خود صحبت‌هایی کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Ride 4 در پلتفرم PS5 روی ۶۰ فریم بر ثانیه و تا رزولوشن 4K اجرا خواهد شد (احتمالا بدین معنی است که رزولوشن بازی از یک سیستم پویا بهره‌مند است).

از آنجایی که یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های پلی استیشن 5 در بخش حافظه SSD آن خلاصه شده است، تیم سازنده بازی نیز سعی کرده از قدرت کنسول نهایت استفاده را ببرد. براساس ادعای کروکتا، نقش حافظه SSD این کنسول در ساخت بازی نه‌تنها کاهش مدت زمان لودینگ Ride 4 است، بلکه یک تجربه گیم‌پلی به‌مراتب بهتری را به گیمر انتقال می‌دهد؛ چراکه تکسچرهای محیط سریع‌تر نمایش داده می‌شوند و همچنین نسبت‌به گذشته گیمر را با محیط بازی بیشتر درگیر می‌کند.

دور از انتظار نبود که تیم سازنده از قابلیت‌های مورد استفاده در کنترلر دوال سنس (DualSense) پلی استیشن 5 بهره‌‌مند شود. باتوجه به اطلاعات منتشر شده، در بازی Ride 4 اهرم ترمز و گاز برای ارایه حس واقعی‌تر مقاوت‌های خاص خود را دارند. به‌‌‌کمک تریگرهای تطبیقی کنترلر قرار است حس لرزش موتور در بازی همانند دنیای واقعی به گیمر منتقل شود.

اگر شما هم از عاشقان موتور سواری هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از شبیه‌ساز Ride 4 را با زومجی نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده