// شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

فهرست تیم‌ های دعوت شده به مسابقات PAL - FALL 2020

بهترین تیم‌های Counter Strike: Global Offensive شرق قرار است در مسابقات ۱۰۰ هزار دلاری Perfect World Asia League Fall 2020 به مصاف یکدیگر روند.

باتوجه‌به همه‌گیر شدن ویروس کووید ۱۹ (ویروس کرونا) برگزاری مسابقات حضوری (LAN) برای تیم‌های حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive با دشواری‌های زیادی همراه شده است. به همین دلیل مناطق مختلف جهان برای سرگرم کردن علاقه‌مندان ورزش الکترونیک و همینطور سرپا نگه داشتن تیم‌های فعال در این حوزه، مسابقات کوچک و بزرگ زیادی را برگزار کرده‌اند. یکی از مسابقات پیش رو که با نام Perfect World Asia League Fall 2020 شناخته می‌شود، قرار است میزبان بهترین تیم‌های شرقی باشد که با مجموع جوایز ۱۰۰ هزار دلار و به‌صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد.

مسابقات PAL - FALL 2020 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود که تا این لحظه حضور تیم‌های TYLOO، ViCi Gaming، TIGER و Invictus Gaming قطعی شده است. از بین شش تیم باقی‌مانده پنج تیم به واسطه بخش مقدماتی انتخاب می‌شوند و تیم ششم به‌عنوان یکی از صدرنشینان منطقه راهی مرحله اصلی مسابقات خواهد شد.

بازیکن کانتر استرایک

این رویداد قرار است طی دو مرحله امتیازی و حذفی پیگیری شود که در مرحله اول تمامی تیم‌ها با فرمتی best-of-three با یکدیگر رقابت خواهند کرد و شش تیم برتر از مجموع ده تیم حاضر در این رویداد به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند. مرحله حذفی قرار است به‌صورت دو حذفی برگزار شود که تمامی بازی‌های قبل از فینال به‌صورت best-of-three پیگیری می‌شوند و بازی فینال از فرمت best-of-five پیروی خواهد کرد.

علاقه‌مندان به دیدن مراحل مختلف این رویداد می‌توانند با مراجعه به کانال PGL روی پلتفرم توییچ از دیدن بازی‌ها لذت ببرند. لازم به ذکر است که مرحله اصلی این رویداد از روز چهارشنبه، ۲۶ شهریور شروع می‌شود.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده