نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹

هالک در تریلر جدید Marvel’s Avengers شما را به کلاس درس خرابکاری‌اش دعوت می‌کند

هالک در جدیدترین ویدیوی طنز بازی Marvel’s Avengers شما را به شرکت در مهمانی تخصصی‌اش در زمینه‌ی تخریب با عشق دعوت می‌کند.

یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های بازی Marvel’s Avengers این است که به شما این امکان را می‌دهد تا در نقش بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای کمیک‌ها و فیلم‌های سینمایی مارول بازی کنید و خودتان را با قدرت‌ها و توانایی‌های خارق‌العاده‌ی آن‌ها تصور کنید. عده‌ی زیادی از مردم نسخه‌های پیش ار عرضه‌ی رسمی بازی را آزمایش کرده‌اند تا ببینند کدام‌یک از این شخصیت‌ها را بیشتر دوست دارند و هرکس در این زمینه نظری دارد. یکی از شخصیت‌هایی که در این بازی حضور پررنگی دارد و از قضا در تست‌ها هم نزد بازیکنان محبوب ظاهر شده، هالک است! او که غولی سبزرنگ، عصبانی و نیرومند است، برای کسانی‌که قصد خرید بازی را دارند، یک پیام ویدیویی دارد.

Marvel

در یکی از ویدیوهای خنده‌دار و جالبی که توسط ناشر بازی اونجرز مارول منتشر شده، می‌توانیم شخصیت هالک را ببینیم که گویا درحال تبلیغ سمینار ویژه‌ی خودش است. کلاس درسی که قرار است در آن به دانشجویانش خراب کردن با عشق را یاد بدهد. در این ویدیو هالک را درحال خرابکاری‌های متعددی می‌بینیم. او از ماشین‌ها و وسایل نقلیه‌ی جنگی و غیرجنگی گرفته تا انواع و اقسام آدم‌های بد را خرد و خمیر می‌کند. این ویدیوی بامزه که نخستین قسمتش درباره‌ی هالک ساخته شده، گویا قرار است به یک سری ویدیوی تبلیغاتی تبدیل شود و هر بار یکی از شخصیت‌های قابل بازی را نشان دهد.

بازی Marvel’s Avengers قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۷ شهریور) راهی بازار شود. این بازی روی پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا قابل بازی خواهد بود. البته این بازی هم‌اکنون با سرویس‌های دسترسی زودهنگام برای عده‌ای قابل بازی است. همچنین نسخه‌های ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5 این بازی هم قرار است در زمان انتشار این دو کنسول نسل بعدی در دسترس قرار بگیرند.

شما می‌توانید ویدیوی مربوط‌به شخصیت هالک را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی اونجرز مارول چیست؟ ابرقهرمان دلخواه‌ی شما در این بازی کیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده