نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۵

حضور کیت بیشاپ در بازی Marvel's Avengers تایید شد

کیت بیشاپ به‌عنوان محتوای پس از عرضه‌ی Marvel's Avengers اکتبر امسال به ساخته‌ی جدید کریستال داینامیکس اضافه خواهد شد.

درحالی که ۲ روز تا عرضه‌ی عمومی و رسمی بازی Marvel's Avengers باقی مانده، شاهد نشر اخبار بسیار زیادی پیرامون این ساخته‌ی جدید و مورد انتظار از استودیو کریستال داینامیکس هستیم. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، افزوده شدن کاراکتر کیت بیشاپ به این اثر تایید شده است.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، بازی Marvel's Avengers اثری است که از آن به‌عنوان یک سرویس پایا و طولانی‌مدت یاد می‌شود. در نتیجه، عرضه‌ی آن در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) به‌این معنی نیست که تمامی محتویات این اثر دقیقا در همان موعد انتشار، در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت؛ بلکه بازیکنان طی ماه‌ها و سال‌های آینده، میزبان محتویات رایگان/غیررایگان بسیار زیادی خواهند بود.

کیت بیشاپ یکی از همین محتویات است که با تمامی پوشش‌ها، سبک‌های مبارزات و خط داستانی به‌خصوصش راهی این بازی خواهد شد. کیت بیشاپ یکی از مهم‌ترین کاراکترهای آرک داستانی کلینت بارتون (هاوک‌آی) است و خط داستانی او در بازی اونجرز هم با این شخصیت تلاقی پیدا می‌کند. بارتون و بیشاپ در پی یافتن رئیس تشکیلات شیلد که نیک فیوری باشد، راهی یک مأموریت مهم می‌شوند. ماموریتی که طی آن، بارتون ناپدید شده و بعدها مشخص می‌شود که به سازمان AIM (تشکیلات آنتاگونیست بازی اونجرز) پیوسته است.

تصویری از کاراکتر کیت بیشاپ در بازی Marvel

هاوک‌آی که پیرامون او صحبت می‌کنیم، خودش هم یک «محتوای پس‌ از عرضه» برای بازی اونجرز به‌حساب می‌آید. حرکات رزمی بیشاپ و بارتون با محوریت شلیک‌هایی ماهرانه با استفاده از تیروکمان انجام می‌شوند و در تریلر به‌خصوص کاراکتر کیت بیشاپ هم می‌توانیم این موضوع را استنباط کنیم. محتوای جانبی کاراکتر کیت بیشاپ که Talking AIM نام دارد، در ماه اکتبر سال جاری (مهر - آبان) در دسترس بازیکنان Marvel's Avengers قرار خواهد گرفت. طبیعتا این کاراکتر هم مثل سایر کاراکترهای حاضر در بازی و شخصیت‌هایی که بعدها راهی این اثر می‌شوند، دارای بتل‌پس ۱۰ دلاری خواهد بود.

ساخته‌ی جدید کریستال داینامیکس در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) راهی ایکس ‌باکس وان، پلی‌ استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا خواهد شد. عرضه‌ی این اثر برای پلفترم‌های نسل ۹ یعنی پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس هم تایید شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده