// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۱

بازی Marvel's Avengers برای هریک از کاراکترهای بعدی خود بتل پس خواهد داشت

بازیکنان برای کسب آیتم‌های تزئینی و موارد دیگر مربوط ‌به هر کاراکتر پس از عرضه Marvel's Avengers، باید بتل پس مربوط‌به آن را خریداری کنند. 

بازی Marvel's Avengers هفته آینده روانه بازار می‌شود و در زمان عرضه ۶ ابرقهرمان Ms. Marvel، آیرون من، بلک ویدو، هالک، ثور و کاپیتان آمریکا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده بازی Marvel's Avengers، اعلام کرده بود که این بازی همانند محصولات لایو سرویس، دارای آیتم‌های تزئینی مختلف است و کاراکترهای جدیدی پس از عرضه به بازی اضافه می‌شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کریستال داینامیکس به‌تازگی اطلاعات جدیدی را منتشر کرده که خبر از وجود بتل پس در بازی Marvel's Avengers می‌دهد. هر کاراکتر بازی Marvel's Avengers دارای Challenge Card است که بازیکنان با تجربه‌ی بازی ازطریق قهرمان مورد نظر، سطح Challenge Card او را ارتقا خواهند داد. Challenge Card تمامی کاراکترهای روز عرضه به رایگان در دسترس کاربران است، اما برای کاراکترهایی که پس از عرضه بازی در دسترس قرار می‌گیرند، این قضیه متفاوت است.

Challenge Cardهای قهرمان‌های پس از عرضه، قفل خواهد بود و کابران با پرداخت ۱۰۰۰ کردیت، معادل ۱۰ دلار، می‌توانند آن را آزاد کنند. البته کریستال داینامیکس اعلام کرده که بازیکنان در جریان رساندن سطح یک Challenge Card به ۴۰، می‌توانند ۱۰۰۰ کردیت (پول داخل بازی) را به‌راحتی کسب کنند. ازاین‌رو بازی دارای ۶ قهرمان در روز عرضه است و اگر تمامی آن‌ها را به سطح ۴۰ برسانید، می‌توانید به‌راحتی به Challenge Cardهای ۶ قهرمان پس از عرضه بازی دسترسی داشته باشید. 

همچنین بازیکنان در جریان ارتقای سطح Challenge Card هر قهرمان، آیتم‌های تزئینی متفاوتی را هم کسب خواهند کرد. تابه‌امروز مشخص شده که هاوک‌‌آی و مرد عنکبوتی دو کاراکتر بسته الحاقی پس از عرضه بازی Marvel's Avengers خواهند بود. البته اسپایدرمن تنها برای کاربران پلی‌استیشن 4/پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار خواهد گرفت. جدا از وی، تمامی کاراکترهای پس از عرضه Marvel's Avengers دارای داستان و محتویات مخصوص به خود هستند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای گوگل استیدیا، کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان عرضه می‌شود. همچنین نسخه‌های ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5 هم پس از عرضه این کنسول‌ها در دسترس قرار خواهند گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده