نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۳

بسته The Ancient Gods بازی Doom Eternal بدون نیاز به نسخه اصلی قابل اجرا است

به‌گفته بتسدا، بسته الحاقی The Ancient Gods, Part One بازی Doom Eternal تجربه‌ای مستقل است و بدون نیاز به بازی اصلی هم می‌توان آن را بازی کرد.

بتسدا و استودیو اید‌سافتور، چندی پیش بسته الحاقی The Ancient Gods, Part One را به‌عنوان یک محتوای داستانی برای بازی Doom Eternal معرفی کردند و چند روز پیش در جریان افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۰ هم شاهد نمایش تریلر جدید آن بودیم. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که این بسته الحاقی به‌شکل مستقل هم قابل بازی است و برای تجربه آن نیازی به داشتن نسخه اصلی Doom Eternal یا تمام کردن خط اصلی داستانی آن نخواهید داشت. 

مری استراتون، تهیه‌کننده اجرایی بازی در مصاحبه اخیر خود با پی‌سی گیمز اِن این خبر را اعلام کرد و گفت:

«وقتی ما تعداد بازیکنانی را که نسخه اصلی را تمام کرده‌اند بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که تعداد این افراد خیلی زیاد و بیش‌تر از Doom 2016 است. در مورد بسته الحاقی The Ancient Gods, Part One سعی کردیم کاری کنیم که افراد بیش‌تری بتوانند آن را تجربه کنند و به همین دلیل برای بازی کردن این DLC، حتی اجباری به داشتن نسخه اصلی هم نیست.»

بسته الحاقی The Ancient Gods بازی Doom Eternal در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) راهی ایکس ‌باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4 خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده