نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸

فروش بازی Fall Guys در استیم از مرز هفت میلیون نسخه گذشت

به‌نظر می‌رسد همچنان موفقیت بازی Fall Guys ادامه دارد؛ چراکه به‌تازگی استودیوی دیوالور دیجیتال اعلام کرد که فروش این بازی تنها در استیم از مرز هفت میلیون نسخه نیز عبور کرد.

در نمایشگاه E3 2019 بود که استودیوی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) یک بازی جدید و متفاوت را معرفی کرد. بازی Fall Guys: Ultimate Knockout که استودیوی Mediatonic نیز وظیفه ساخت آن را برعهده دارد، الهام گرفته شده از برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی معروفی چون Takeshi’s Castle و It’s a Knockout است. گیمر در این بازی بتل رویال چندنفره با محیط و حال‌وهوایی کارتونی باید به‌صورت رقابتی از موانع پیش‌روی خود گذشته و جان سالم به در ببرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بازی Fall Guys از همان ابتدا توانست مخاطبان زیادی را برای خود دست‌وپا کند تا جایی که تنها پس از گذشت یک هفته از زمان عرضه بازی، فروش آن تنها در استیم از مرز 2 میلیون نسخه گذشت.

 پس از گذشت حدود سه هفته از زمان انتشار بازی Fall Guys، به‌نظر می‌رسد نه‌تنها از محبوبیت بازی کاسته نشده است، بلکه روزبه‌روز تعداد مخاطبان بیشتری را نیز جلب می‌کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده ساعاتی پیش آمار فروش ساخته جدید خود را به‌روزرسانی کرد. براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Fall Guys توانسته میزان فروش خود را تنها در پلتفرم استیم از هفت میلیون نسخه نیز عبور دهد.

اگر شما هم بازی Fall Guys: Ultimate Knockout را تجربه کرده‌اید، به‌نظر شما آیا بازی شایسته این میزان موفقیت و توجه است یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده