// شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۱

تریلرهای بازی Gotham Knights پخش شدند؛ مرگ بتمن

استودیو بازی‌سازی WB Games Montréal پس از نزدیک به یک سال معرفی رازآلود اثر جدید خود، بالاخره اولین تریلر بازی شوالیه های گاتهام را تحویل طرفدارها داد.

کوآپ نقش بزرگی در گیم‌پلی بازی دارد و داستان «شوالیه‌های گاتهام» قرار است شامل رازهای بسیار بزرگی باشد

مخاطبان زیادی آرزو داشتند که هرچه سریع‌تر یک اقتباس پرخرج و مفصل از کمیک محفل جغدها (Court of Owls) را ببینند؛ آرک داستانی قدرتمندی که اسکات اسنایدر و گرگ کاپولو با آن یکی از بهترین داستان‌های بتمن را خلق کردند. اما درحالی‌که سینما و تلویزیون ظاهرا هنوز جسارت رفتن به سراغ Court of Owls را پیدا نکرده‌اند، حالا می‌دانیم که بازی Gotham Knights براساس همین داستان باشکوهِ روایت‌شده در جهان کتاب‌های کمیک ساخته می‌شود. محصولی که به WB Games Montréal تعلق دارد؛ یک استودیو بازی‌سازی بسیار گسترده که مدت‌ها مشغول کار روی این بازی بود و عملا با «شوالیه‌های گاتهام» پس از چند سال به بازار بازی‌های ویدیویی بازمی‌گردد.

بازی Gotham Knights که در سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود، ظاهرا کنترل چند شخصیت متفاوت را به گیمر می‌سپارد. اصلا بازی به این خاطر «شوالیه‌های گاتهام» نام گرفته است که شما در آن نه بروس وین که رابین، رد هود، بت گرل‌ و نایت وینگ پشت سر می‌گذارید. در کل در این بازی به مراتب بیشتر از بازی‌های AAA دیگر مرتبط با «بتمن» با حضور جدی Bat Family در همه‌ی بخش‌ها روبه‌رو می‌شویم.

بازی «شوالیه‌های گاتهام» (Gotham Knights) را به‌صورت تک‌نفره هم می‌توان تجربه کرد

علامت محفل جغدها در بازی بتمن: شوالیه های گاتهام

این بازی جهان-باز برادران وارنر احتمالا از این لحاظ تا حدی شبیه به بازی GTA V به نظر می‌رسد که در یک داستان پیوسته کاری می‌کرد که گیمر با شخصیت‌هایی متفاوت مراحل را پشت سر بگذارد. فراموش نکنید که اکنون کنفرانس مطبوعاتی دیجیتالی «بتمن: شوالیه های گاتهام» در حال برگزاری در رویداد DC FanDome است و به همین خاطر احتمالا به‌زودی اخبار بازی بیشتری راجع به «بتمن» جدید دنیای بازی‌های ویدیویی از راه می‌رسند.

دانلود تریلر رونمایی از بازی Batman: Gotham Knights در آپارات | تماشا در یوتیوب

البته یک تریلر داستانی همه‌ی ماجرا را رقم نزد و خوش‌بختانه سازندگان نمایش بلندی هم از گیم‌پلی بازی ارائه دادند. نمایشی که در آن کاراکترهای معروف زیادی از داستان‌های «بتمن» را می‌توان پیدا کرد.

دانلود نمایش گیم‌پلی از آپارات | تماشا در یوتیوب


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده