// جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵

تصویر هنری Call of Duty Black Ops Cold War سرباز روسی و آمریکایی را نشان می‌دهد

حساب کاربری توییتر تری آرک تصویر هنری جدیدی را از Call of Duty Black Ops Cold War منتشر کرده که سرباز آمریکایی و روسی بازی را نشان می‌دهد.

مدتی پیش بود که بالاخره پس از سرنخ‌های مختلف، بازی Call of Duty Black Ops Cold War با یک تیزر معرفی شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت و شایعات به آن اشاره کرده بودند، بازی با محوریت جنگ سرد و نبرد میان آمریکا و روسیه در دهه ۱۹۶۰ خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیشب حساب کاربری توییتر تری آرک، تصویر جدیدی را از بازی Call of Duty Black Ops Cold War منتشر کرد که در جریان آن شاهد تصویری هستیم که به دو نیم تقسیم شده است. در سمت چپ چهره سرباز، یک سرباز روسی را مشاهده می‌کنیم و در سمت راست چهره سرباز، از یک سرباز آمریکایی استفاده شده است. همچنین در کناره‌های تصویر هم تصاویری قرار داده شده که به روسیه و آمریکا مربوط می‌شود.

با اینکه گفته شده که وقایع رخ داده در بازی بر پایه رویدادهای واقعی هستند، اما همیشه کالاف دیوتی از موارد ساختگی هم در داستان‌های خود استفاده کرده است و احتمالا در Call of Duty Black Ops Cold War شاهد کاراکترها و جزئیات داستانی متفاوتی درکنار ارائه کلیات جنگ سرد هستیم. بازی Call of Duty Black Ops Cold War در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۶ اوت) به‌صورت رسمی معرفی می‌شود و شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی خواهیم بود.

بااین‌حال، Call of Duty Black Ops Cold War برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصویر هنری را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نمایش سرباز روسی و آمریکایی در COD: Black Ops Cold War


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده