// پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۲

بازی Call of Duty Black Ops Cold War با پخش یک تیزر معرفی شد؛ رونمایی کامل در ۴ شهریور

سرانجام و پس از یک انتظار طولانی، شرکت اکتیویژن با پخش یک تیزر کاملا سینمایی از بازی Call of Duty Black Ops Cold War رونمایی کرد که اتفاقات آن در دوران جنگ سرد جریان دارد.

پس از چندین و چند روز بازی‌های معمایی با طرفدارهای پروپا قرص مجموعه بازی Call of Duty، بالاخره سازندگان تصمیم به رونمایی از جدیدترین قسمت بازی Call of Duty Black Ops گرفتند که با پسوند Cold War (جنگ سرد) شناخته می‌شود. سازندگان بازی با انتشار یک ویدیو که Know Your History (تاریخ خود را بشناس) نام دارد و با تدوین فوتیج‌های واقعی موجود از دوران جنگ سرد شوروی و آمریکا و ترکیب آن با چند پیام مرموز ساخته شده است، این بازی را به صورت رسمی معرفی کردند. اما تریلر خود بازی و رونمایی کامل از Call of Duty Black Ops Cold War در تاریخ ۲۶ اوت (۴ شهریور) انجام خواهد شد.

بازی با شعار «افرادی که تاریخ خود را نشاسند، لعنت‌شده به تکرار اشتباهات آن هستند» عرضه می‌شود و همان‌گونه که انتظار می‌رود، درجه‌ی سنی بزرگ‌سال را دریافت کرده است. همچنین ظاهرا مطابق گفته‌ی سازندگان در جدیدترین اخبار بازی، رونمایی کامل این اثر در Verdansk صورت می‌گیرد؛ شهری خیالی در یکی از کشورهای خیالی آشنا برای طرفداران سری بازی Call of Duty: Modern Warfare.

طرفداران با توجه به این تیزر سینماتیک امیدوار شده‌اند که بازی Call of Duty Black Ops Cold War که استودیو Treyarch آن را همراه با استودیو Raven Software می‌سازد، از یک بخش داستانی غنی برخوردار باشد.

دانلود تیزر از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده