// یکشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

فروش بازی The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan به بیش از یک میلیون نسخه رسید

باندای نامکو به‌تازگی تایید کرده که فروش بازی The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است.

سال گذشته، استودیو سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) به‌همراه باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) پروژه جدیدی را با همکاری هم آغاز کردند. در جریان این پروژه، استودیو سوپرمسیر گیمز به‌سراغ ساخت مجموعه بازی‌های ترسناکی رفت که تحت نام The Dark Pictures Anthology روانه بازار خواهند شد. از نظر گیم‌پلی و ساختار بازی، این مجموعه قرار است به بازی Until Dawn شباهت داشته باشد و اولین نسخه از این مجموعه هم تحت نام The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan سال گذشته روانه بازار شد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو به‌تازگی اعلام کرده که فروش بازی The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. متاسفانه اعلام نشده که این میزان فروش با لحاظ کردن نسخه دیجیتالی، فیزیکی یا تمامی پلتفرم‌های بازی درکنار یکدیگر است یا خیر، اما می‌توان آن را شروع خوبی برای این مجموعه دانست. هِروِی هوئِرت، از تیم باندای نامکو اینترتینمنت، اعلام کرده که با انتشار نسخه‌های بیشتر از The Dark Pictures Anthology، شاهد موفقیت و عملکرد بهتر این مجموعه خواهیم بود. 

او در طول صحبت‌های خود گفت «سخت است که به کاربران نشان دهیم این یک مجموعه است، آن هم درحالی که تنها یک نسخه در دسترس قرار گرفته است. ازاین‌رو ما منتظر عرضه دومین نسخه هستیم و پس از آن، در مورد نسخه‌های احتمالی بعدی صحبت کنیم، زیرا شما نیاز دارید که معنای واقعی واژه «مجموعه» را ببینید. مجموعه زمانی‌که تنها یک چیز در قفسه خود یا یک بازی در فهرست بازی‌های خود داشته باشید، معنی نخواهد داشت. هر نسخه، کاربران را افزایش می‌دهد.»

هروی هوئرت در ادامه صحبت‌های خود افزود «جاه‌طلبی‌های زیادی در این راه برای ما وجود دارد. مناطقی مثل آسیا و آمریکا وجود دارد که می‌توانند مخاطبان بیشتری برای ما به‌همراه داشته باشند. من فکر می‌کنم که جا برای رشد وجود دارد. کیفیت اجرایی و تجربه‌ای که این سبک ارائه می‌دهد، سبب می‌شود تا فکر کنیم پتانسیل بیشتری برای نمایش وجود دارد.»

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan چیست؟ نسخه دوم این مجموعه با نام The Dark Pictures Anthology: Little Hope هم در پاییز عرضه می‌شود. بازی The Dark Pictures Anthology: Man Of Medan توانست از زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

برای مخاطبانی که می‌توانند با یک بازی اشکال‌دار اما موفق در ارائه‌ی محتوایی متناسب با برچسب قیمت خود کنار بیایند، The Dark Pictures: Man of Medan محصول لایق توجهی خواهد بود. محصولی که سازندگان مشخصا آن را با منابع کمتری نسبت به اثر موفق قبلی خود یعنی Until Dawn تولید کرده‌اند اما هم به تنهایی در تبدیل شدن به یک بازی ترسناک با داستان‌گویی تعاملی موفق می‌شود و هم در وسوسه‌ی مخاطب برای بازی‌های بعدی یک مجموعه جدید مشکل خاصی ندارد. نتیجه هم آن است که وسط توجه به ایرادهای فنی و مهم بازی و افت قابل توجه سطح کیفی آن در برخی بخش‌ها، Man of Medan محصولی باشد که گیمرهایی را که به هدف تجربه‌ی یک Until Dawn دیگر به سراغش بروند، ناامید نحواهد کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده