// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

بازی Resident Evil 2 ریمیک بیشتر از ۷.۲ میلیون نسخه فروش داشته است

اگر خواستید بدانید چرا کپکام انقدر سریع به ساخت و عرضه‌ی بازی‌های جدید سری «رزیدنت اویل» یا بازسازی نسخه‌های محبوب قدیمی آن می‌پردازد، تنها نگاهی به آمار فروش RE2 Remake برای رسیدن به جواب کافی است.

بازی Resident Evil 2 Remake که در بررسی زومجی نمره‌ی بسیار عالی ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کرد و یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ میلادی به حساب می‌آید، در بازار هم موفقیت مالی قدرتمندانه‌ای را به چنگ آورد. این بازی سروایوال-هارر داستانی که شما را در نقش لئون اسکات کندی و کلر ردفیلد می‌گذارد و به شهر آخرالزمان‌زده‌ی راکون سیتی می‌فرستد، از ماه‌ها قبل با اختلافی معنادار فروش نسخه‌ی اصلی خود را هم پشت سر گذاشته است. بازی «رزیدنت ایول 2» اورجینال در تمام طول حضور خود در بازار به ۴.۹۶ میلیون نسخه فروش رسید. ولی RE2 Remake تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی توانست فروش ۵.۸ میلیون نسخه‌ای را جشن بگیرد.

جدیدترین اخبار بازی نشان می‌دهند که سال ۲۰۲۰ هم به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت، نتوانست سرعت فروش اثر مورد بحث را کاهش دهد. چون حالا «رزیدنت ایول 2 ریمیک» بیشتر از ۷.۲ میلیون نسخه فروخته است و همچنان به سودآوری جدی برای کپکام ادامه می‌دهد. این یعنی بازی Resident Evil 2 Remake اکنون در رتبه‌ی ۶ پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ کپکام و رتبه‌ی ۲ فهرست پرفروش‌ترین «رزیدنت اویل»های تاریخ قرار می‌گیرد.

«رزیدنت اویل 3 ریمیک» تا امروز ۲.۷ میلیون نسخه فروش داشته است. البته این بازی یک سال دیرتر از RE2 Remake وارد بازار شد و فعلا مقایسه‌ی آمار کلی فروش آن‌ها با یکدیگر بی‌معنی به نظر می‌آید. حالا باید صبر کرد و دید آیا هیچ‌کدام از «رزیدنت ایول»ها موفق به پشت سر گذاشتن بازی Resident Evil 7: Biohazard خواهند شد یا آن بازی ترسناک AAA اول‌شخص، همچنان با بیش از ۷.۹ میلیون نسخه فروش، لقب پرفروش‌ترین «رزیدنت ایول» تاریخ را یدک می‌کشد؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده