// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۶

کار صداپیشه‌های بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 به پایان نرسیده است

چندی پیش صداپیشه‌های دوبله اسپانیایی زلدا و ریوالی از تمام شدن مراحل ضبط دیالوگ‌های خود در The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 خبر دادند، اما به‌نظر می‌آید این خبر صحیح نبوده و کار صداپیشگی آن‌ها به پایان نرسیده است.

دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild برای اولین‌بار در طی در رویداد E3 2019 معرفی شد و از آن زمان کاربران نینتندو سوییچ بیصبرانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه هستند. در جدیدترین مصاحبه‌ی  مارک ناوارو و نئارا آلفونسو، به‌ترتیب صداپیشه‌های دوبله اسپانیایی ریوالی و زلدا در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2، با پادکست A Coffee with Nintendo اطلاعات محدودی راجع به این بازی را به اشتراک گذاشه بودند.

ناوارو و آلفونسو در قسمت جدیدی پادکست اسپانیایی A Coffee with Nintendo که در تاریخ ۸ تیر منتشر شد، به‌عنوان مهمان ظاهر شدند. این مصاحبه گردبادی از شایعات را درباره‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 در روز دوشنبه راجع به اتمام زمان مراحل ضبط دیالوگ‌های بازی به‌دنبال داشت که براساس آن، هم‌اکنون دوبله اسپانیایی بازی برای این شخصیت‌ها به اتمام رسیده که این به این معنا است که به احتمال زیاد مراحل ساخت بازی نیز به اتمام رسیده است زیرا کار دوبله‌ی زبان‌های دیگر بازی پس از اتمام بازی صورت می‌گیرد. حال آن‌ها اعلام کردند که اخبار منتشر شده درست نیست و واقعیت ندارد.

ناوارو و آلفونسو دقایق اول مصاحبه راجع به اینکه چگونه اغلب خطوط خود را بدون هیچ زمینه‌ای ضبط می‌کنند اما گاهی اوقات اطلاعاتی درباره صحنه‌های ضبط شده به آن‌ها داده می‌شود، صحبت کردند. سپس در حدود دقیقه‌ی ۱۷:۳۰ تا دقیقه‌ی ۱۸ به نظر می‌رسد که بازیگران نزدیک بود جزئیاتی را راجع به بازی فاش کنند اما آن‌ها به سرعت عقب بر‌می‌گردند و می‌گویند که واقعاً نمی‌دانند برای چه بازی‌ای صدا ضبط کردند.

کاربر اسپانیایی زبان توییتر Risu به یکی از اخبار مربوط‌به پادکست پاسخ داد و گفت که ناوارو و آلفونسو هرگز به صراحت تأیید نکردند که روی بازی BotW 2 کار کرده‌اند اما صحبت‌هایشان چنین پیامی را می‌دهد. در حدود دقیقه‌ی ۳۹ از مصاحبه، آلفونسو می‌گوید دشوار است که بگوید او در چه بخشی از داستان قرار دارد زیرا خطوط او بدون هیچ زمینه‌ای در هم می‌آمیزند. Risu بیان می‌کند که ناوارو و آلفونسو از عمد بیان می‌کنند که اطلاعاتی در این رابطه ندارند تا به‌طور عمدی اطلاعاتی را درباره‌ی بازی فاش نکنند و با نینتندو به مشکل بر نخورند.

به‌نظر می‌رسد که متأسفانه مصاحبه A Cafe with Nintendo شواهدی سفت و سختی را درباره‌ی انتشار این بازی ارائه نمی‌دهد. در قسمت‌هایی از مصاحبه اشاره شد که ناوارو و آلفونسو شروع به ضبط بخشی از بازی جدید کرده‌اند، اما هیچ یک از اظهارات آن‌ها نشان نمی‌دهد که آن‌ها کار ضبط تمامی بازی را به اتمام رسانده‌اند.


منبع inverse
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده