نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۰

اصلاح مشکلات نسخه پی‌سی Horizon Zero Dawn «اولویت اول» گوریلا گیمز است

استودیوی گوریلا گیمز در جدیدترین اظهارنظر رسمی خود، به مشکلات نسخه پی‌سی این بازی اشاره کرده و حل سریع این موارد را اولویت اول خود بیان می‌کند.

پی‌سی گیمرها بعد از گذشت سه سال بالاخره این فرصت را داشتند تا Horizon Zero Dawn، بازی نقش آفرینی و جهان باز استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، را تجربه کنند. البته با وجود هیجان زیادی که انتشار این بازی ازطریق استیم میان مخاطبان این پلتفرم ایجاد کرده، عرضه‌ی بازی با مشکلات فنی متعددی همراه بود. از کرش کردن‌های متوالی بازی در برخی سیستم‌ها گرفته تا افت محسوس نرخ فریم بر ثانیه تصاویر که تجربه لذت بخش دنیای این بازی را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است. کاربران از زمان انتشار Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر مکرراً مشکلات فنی بازی را به گوش توسعه‌دهندگان رسانده و به‌نظر می‌رسد که سازندگان این بازی نیز تمامی این موارد را دریافت کرده‌اند.

استودیوی گوریلا گیمز به‌تازگی متن جدیدی را در صفحه‌ی استیم بازی منتشر کرده که به بازیکنان اطمینان می‌دهد که تیم توسعه‌‌دهندگان بازی به‌زودی و با انتشار یک پچ به‌روزرسانی، به برطرف‌سازی تمامی این مشکلات خواهد پرداخت. در این متن نوشته شده که تیم سازندگان از تمامی مسائلی که توسط کاربران گزارش شده آگاهی کامل داشته و حل هرچه سریع‌ترِ آن‌ها، اولویت اصلی این استودیو است:

«ما در این مدت تمامی کانال‌های ارتباطی خود با بازیکنان را تحت نظارت قرار دادیم و از یک سری مشکلات از قبیل کرش کردن‌ها و سایر ایرادات فنی بازی کاملاً آگاه هستیم. اطمینان داشته باشید که درحال حاضر مشغول رسیدگی به این گزارش‌ها هستیم و حل سریع این مشکلات، اولویت اول استودیو است.»

الوی در حال ماجراجویی در دنیای Horizon Zero Dawn

گوریلا در ادامه اشاره‌ای به زمان دقیق حل مشکلات یا انتشار اطلاعات بیشتر در این خصوص نداشته اما تأکید کرده که در سریع‌ترین زمان ممکن بازیکنان را در جریان پیشرفت کار قرار خواهد داد.

موردی که هورایزن زیرو داون را به یک مورد جذاب و هیجان‌انگیز تبدیل کرده، گیم‌پلی بازی است. دراینجا خبری از سلاح‌های گرم و اسلحه‌های مختلف جهت نابودی دشمنان نیست، بلکه الوی تنها با یک کمان دشمنان خود را از بین می‌برد. استودیو گوریلا گیمز با ارائه سیستم مبارزاتی درگیر کننده درکنار مکانیسم متفاوت دشمنان، سبب شده تا کاربران ساعت‌ها در جهان هورایزن مشغول کشتن ربات‌ها و انجام فعالیت‌های فرعی شوند. 

Horizon Zero Dawn هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4 و ویندوز 10 قابل دریافت است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، شماری از نمرات و انتقادات معتبرترین نشریات دنیای بازی را در ارتباط با Horizon Zero Dawn مطالعه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده