// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Final Fantasy 7 Remake بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته است

فروش بازی Final Fantasy 7 Remake به بیش از پنج میلیون نسخه رسیده است و در تاریخ اسکوئر انیکس برترین عرضه دیجیتالی روی پلی‌استیشن را کسب کرده است.

بازی Final Fantasy VII Rmeake در اواخر فروردین ماه روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران بازی‌های ویدیویی کسب کند. همچنین از نظر فروش هم توانست در سه روز ابتدایی عرضه خود بیش از  ۳.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فاینال فانتزی 7 ریمیک در توییتر تصویری را از شهر میدگار ارسال و از تمامی کاربران برای حمایت خود از بازی Final Fantasy 7 Remake تشکر کرده است، زیرا فروش این بازی از مرز پنج میلیون نسخه عبور کرده است. میزان فروش ذکر شده باتوجه‌به نسخه دیجیتالی و فیزیکی بازی است و همچنین فاینال فانتزی VII ریمیک توانسته است لقب برترین بازی پرفروش دیجیتالی اسکوئر انیکس روی پلی‌استیشن در زمان عرضه را هم از آن خود کند. 

پیام تبریک اسکوئر انیکس در راستای فروش پنج میلیون نسخه‌های Final Fantasy VII Remake

اگر این بازی را با Final Fantasy XV مقایسه کنیم، می‌بینیم که آن بازی که در سال ۲۰۱۶ به‌صورت همزمان روی ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 عرضه شد، در ۲۴ ساعت ابتدایی عرضه خود توانست پنج میلیون نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که فاینال فانتزی 7 ریمیک در چهار ماه به این رقم رسیده است و البته تنها برای PS4 عرضه شد. Final Fantasy VII Remake تا مارس ۲۰۲۱ انحصاری زمانی سونی است و پس از آن برای سایر پلتفرم‌ها (البته هنوز پلتفرم خاصی معرفی نشده است) هم در دسترس قرار می‌گیرد.

ازاین‌رو انتظار می‌رود فروش کلی بازی بیش‌ازپیش افزایش پیدا کند. بااین‌حال اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک اعلام کرده که «فروشی فیزیکی بازی پایین‌تر از حد انتظار ما بوده است» و دلیل این اتفاق هم به تولید محدود نسخه‌های فیزیکی و شرایط پیش آمده به‌خاطر شیوع ویروس کرونا بوده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Final Fantasy VII Remake توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

اولین قسمت از بازسازی Final Fantasy VII پس از گذشت پنج سال از زمان معرفی، در دسترس کاربران قدیمی و کاربران جدیدی قرار گرفت. بازسازی بسیار خوش شهر میدگار و محیط‌های آن درکنار طراحی و شخصیت‌پردازی بسیار خوب کاراکترهای بازی سبب شده تا کاربران قدیمی حس‌وحال نوستالوژی داشته باشند. همچنین وجود المان‌های جدید داستانی و نحوه پایان‌بندی بازی هم به‌گونه‌ای است که حسابی غافل‌گیر می‌شوند. سیستم مبارزات و میان‌پرده‌های سینمایی با کیفیت Final Fantasy 7 Remake هم از دیگر مواردی است که به‌خوبی کاربران جدیدی را سرگرم خواهد کرد. بااین‌حال بازی دارای مشکلاتی نظیر دیر لود شدن بافت‌های محیط و همچنین بد بودن زاویه دوربین در حالت Target Lock است. بااین‌حال Final Fantasy 7 Remake در حالت کلی خود می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش، هیجان‌انگیز و سرگرم کننده‌ای را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده