نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

Dr Disrespect به دنیای استریم بازگشت

دکتر دیس‌ریسپکت (Dr Disrespect)، استریمر معروف که چندی پیش در توییچ بن شده بود، این بار قصد دارد در یوتیوب به فعالیتش ادامه دهد.

یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی حدود دو ماه پیش، به دلایل نه‌چندان مشخصی از پلتفرم توییچ حذف شد. از آن زمان تاکنون دکتر دیس‌ریسپکت فعالیتی نداشت و خبری از او شنیده نمی‌شد. اما بالاخره او تصمیم گرفت که دوباره به دنیای استریم برگردد و این بار فعالیتش را در یوتیوب دنبال کند. در زمان نگارش این خبر، پخش استریم او شروع شده است، اما هنوز تصویری از خودِ دکتر دیس‌ریسپکت مشاهده نمی‌شود.

این استریمر دو روز پیش یک ویدیوی ۳ دقیقه‌ای را در اینستاگرام و توییتر منتشر کرد. او در این ویدیو، از پشت یک پنجره که قطرات باران روی آن می‌بارید، مشغول تماشای منظره شهر و خواندن یک آهنگ بود. این ویدیو که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید، حدود ۲۷۰ هزار بار در اینستاگرام و ۲.۸ میلیون بار در توییتر دیده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

استریم او در توییتر هم از دیروز آغاز شده، اما فعلا فقط یک تصویر انیمیشنی از اتومبیلی در پمپ بنزین به همراه موزیک در حال پخش است. جالب است که برای لحظاتی، بیش از ۳۳۰ هزار کاربر به ‌طور همزمان در حال تماشای همین تصاویر بودند. همان‌طور که گفتیم فعلا خودِ Dr Disrespect در این استریم ظاهر نشده و به‌نظر می‌رسد که قصد دارد طرفدارانش را برای شروع استریم آماده کند. کانال یوتیوب دکتر دیس‌ریسپکت یک دکمه Join هم دارد که از طریق آن، طرفداران این استریمر می‌توانند ضمن عضویت در کانال، از نشان وفاداری مخصوص در کنار نام کاربری خودشان و همچنین چند ایموجی جدید و اختصاصی استفاده کنند. البته اینها با پرداخت حق اشتراک ماهیانه در دسترس قرار می‌گیرند.

حدود دو ماه پیش بود که یک شب به‌طور ناگهانی دکتر دیس‌ریسپکت استریم خود را قطع کرد و سپس اعلام شد که توییچ کانال او را برای همیشه مسدود کرده است. این در حالی بود که مدت زیادی از اعلام خبر قرارداد رسمی این استریمر با توییچ نمی‌گذشت و همین موضوع باعث تعجب بیشتر هواداران شد. هنوز دلیل مسدود شدن کانال دکتر دیس‌ریسپکت اعلام نشده است. ظاهرا او این موضوع را با شکایت از توییچ، به‌صورت قانونی پیگیری کرده که هنوز نتیجه آن معلوم نیست.

دیروز حساب توییتر Slasher به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که هیچ کدام از دو پلتفرم یوتیوب و فیسبوک گیمینگ، فعلا با دکتر دیس‌ریسپکت قرارداد همکاری امضاء نکرده‌اند و قصد ندارند این کار را انجام دهند. البته او می‌تواند مثل سایر کاربران عادی، در این پلتفرم‌ها عضو شود و فعالیت کند. با توجه به محبوبیت Dr Disrespect و تعداد زیاد طرفدارانش، بعید نیست که در آینده شاهد قرارداد اختصاصی او با یکی از پلتفرم‌های استریم باشیم. باید ببینیم اولین استریم دکتر دیس‌ریسپکت در یوتیوب چه تعداد بیننده جذب می‌کند. شما می‌توانید این استریم را اینجا تماشا کنید.

هرشل گای بیم که در دنیای مجازی با نام دکتر دیس‌ریسپکت شناخته می‌شود، بکی از موفق‌ترین استریمرهای بازی است که کانال توییچ او بیش از ۴ میلیون دنبال‌کننده داشت. او به خاطر استریم بازی های بتل رویال مانند H1Z1 و Black Ops 4: Blackout و همچنین PUBG و Apex Legends به شهرت رسید. استریم‌های او بیشتر به‌خاطر هزینه‌های زیادی که برای تولیدشان صرف می‌کند، معروف هستند. طرفداران دکتر دیس‌ریسپکت او را بیشتر به عنوان یک شخصیت سرگرم‌کننده می‌شناسند تا یک گیمر حرفه‌ای. او در استریم‌ها معمولا با یک تیپ ثابت حضور پیدا می‌کند. عینک آفتابی، سیبیل، پشت‌مو و جلیقه قرمز یا مشکی از المان‌های ظاهری شخصیت دکتر دیس‌ریسپکت هستند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده