نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

بازگشت نینجا به توییچ ممکن است دائمی نباشد

تایلر بلوینز هنوز قرارداد جدیدی با توییچ نبسته و شاید فعالیت او در این سرویس استریم ادامه پیدا نکند.

با تعطیل شدن سرویس استریم مایکروسافت یعنی میکسر (Mixer)، هنوز تکلیف بعضی از استریمرهای این سرویس مشخص نیست؛ افرادی مثل تایلر بلوینز ملقب به نینجا (Ninja) که با ترک پلتفرم‌هایی مانند توییچ (Twitch) به میکسر ملحق شده بودند و اکنون طرفداران آن‌ها منتظر رونمایی از مقصد جدید این استریمرها هستند. دراین‌میان شاید عده‌ای تصور کنند نینجا دوباره به توییچ برگشته، ولی یکی از اینسایدرهای مطرح ورزش های الکترونیک (Esports) نظر دیگری دارد.

مخاطبان نینجا به‌تازگی شاهد اجرای استریم جدیدی از او در توییچ بودند و او پس از مدت‌ها یک‌بار دیگر به‌سراغ این پلتفرم رفته و مشغول بازی فورتنایت (Fortnite) شده بود؛ برنامه‌ای که توانست در بعضی لحظات به بیش از ۱۰۰ هزار بیننده‌ی هم‌زمان نیز دست پیدا کند. همین قضیه هم باعث شکل‌گیری حدس و گمان‌هایی در رابطه با همکاری جدید نینجا و توییچ و بازگشت او به خانه‌ی اصلی خود شده بود. ولی نکته‌ای که در این بین به چشم می‌خورد، عدم وجود دکمه‌ی اشتراک (Subscribe) در این استریم بود که نشان می‌دهد نینجا هنوز قرارداد رسمی جدیدی با توییچ امضا نکرده و همکار آن‌ها نیست.

راد برسلاو، اینسایدر معروف ورزش‌های الکترونیک هم با اشاره به این موضوع می‌گوید: «استریم اخیر نینجا در توییچ مشابه همان کاری بود که او چند هفته قبل در یوتیوب انجام داد. یعنی این‌بار نیز خود او ترجیح داده به‌سراغ توییچ برود و خبری از قرارداد رسمی نبوده است. منابعی که با من در ارتباط هستند از این می‌گویند که نینجا و شراود (Shroud) هر دو همچنان در حال صحبت و مذاکره با پلتفرم‌های مختلف استریم هستند و البته توییچ برای آن‌ها اهمیت بیشتری نسبت به سایر پلتفرم‌ها دارد، مخصوصاً برای شراود.»

در هر حال باید صبر کرد و دید مذاکرات این دو استریمر و سایر افرادی که با میکسر همکاری داشتند و بعد از تعطیلی آن قرارداد جدیدی با پلتفرم دیگری امضا نکرده‌اند، به کجا خواهد رسید و یک‌بار دیگر توییچ به خانه‌ی استریمرهای معروف تبدیل می‌شود یا سایر پلتفرم‌ها هم از این موقعیت استفاده خواهند کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده