نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۰

تاریخ رونمایی از گیم‌پلی بسته الحاقی AWE بازی Control اعلام شد

براساس اعلام توماس پوها، رئیس بخش ارتباطات استودیوی رمدی، توسعه‌دهندگان Control جمعه‌ی‌ هفته‌ی آینده را برای رونمایی از گیم‌پلی بسته الحاقی AWE در نظر گرفته‌اند.

بعد از اینکه رمدی دیشب و در جریان برنامه State of Play از تاریخ انتشار و نام DLC جدید بازی Control رونمایی کرد، حالا زمان نمایش اولین تصاویر از گیم‌پلی بسته الحاقی AWE (مخفف Alternate World Event) نیز اعلام شده است. براساس اعلام توماس پوها (Thomas Puha)، رئیس بخش ارتباطات استودیوی رمدی، پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده رأس ساعت ۲۰:۳۰ از گیم‌پلی بسته الحاقی AWE رونمایی می‌شود.

استودیوی Remedy Games در طول چند ماه گذشته شرایط بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. از موفقیت‌های بازی Control و بسته الحاقی The Foundation آن گرفته تا نمایش بخش داستانی بازی Crossfire X که سازندگان آثار محبوبی همچون Max Payne را در آستانه‌ی عرضه کنسول‌های نسل جدید، در وضعیت مناسبی قرار داده است.

توماس پوها با انتشار تصویری در اکانت توییتر شخصی خود خبر نمایش اولین تصاویر گیم‌پلی DLC دوم بازی Control را با هواداران در میان گذاشته است. تصویری که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

پوستر رونمایی از گیم پلی بسته الحاقی Alternate World Event بازی Control

علاوه‌بر این خبر، پوها در متن توییت خود اشاره داشته که خود میزبانی برنامه رونمایی از این بسته را برعهده داشته و این رویداد را به همراه نویسنده و کارگردان خلاق رمدی، سم لیک (Sam Lake) و همچنین میکائیل کاسورینن (Mikael Kasurinen)، کارگردان Control برگزار خواهد کرد. Vida Starčević مدیر روابط عمومی این استودیوی فنلاندی نیز توماس پوها را در کانال رسمی این شرکت در توییچ همراهی خواهد کرد.

بااین‌که در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در خصوص بسته الحاقی دوم بازی کنترل در اختیار ما قرار دارد، چیزی که می‌توان براساس تریلر رونمایی و سایر تیزرهایی که قبلاً برای آن منتشر شده بود در رابطه آن مطرح کرد، این است که به‌طور قطع شاهد یک کراس‌اور با بازی محبوب این شرکت یعنی Alan Wake خواهیم بود که بارها اعلام شده داستان آن در همان دنیای بازی Control جریان دارد.

تا به اینجای کار، تنها یک تیزر کوتاه از محتوای جدید بازی کنترل منتشر شده، اما باتوجه به آنچه که در بسته الحاقی قبلی بازی دیدیم، باید نسبت به آنچه که توسعه‌دهندگان برای Alternate World Event در نظر دارند، هیجان زده بود. بسته الحاقی AWE بازی Control قرار است در تاریخ ۲۷ اوت (۶ شهریور) برای پی‌ سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده