// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۱

بسته الحاقی بزرگ بازی کنترل با اسم AWE در تاریخ ۶ شهریور منتشر خواهد شد

«کنترل» یعنی جدیدترین بازی عرضه‌شده توسط استودیو رمدی که قبلا یک DLC با نام The Foundation تقدیم طرفداران آن شد، به‌زودی آخرین و بزرگ‌ترین بسته‌ی الحاقی خود را دریافت می‌کند؛ AWE.

خواه یا ناخواه باید پذیرفت که بازی Control استودیو رمدی، چه در خط داستانی اصلی و چه در بسته‌ی الحاقی The Foundation، سوالات بی‌پاسخ زیاد را بر جا گذاشت و طرفداران هم این‌طور فرض کردند که حتما در مهم‌ترین DLC خود که AWE نام دارد، به تک‌تک این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد. بالاخره تریلر این بسته‌ی الحاقی که عده‌ای دوست دارند نام کامل آن را Alan Wake Experience (تجربه‌ی آلن ویک) بدانند، پخش شده است. البته اگر «کنترل» را تجربه کرده باشید، می‌دانید که در جهان آن عبارت AWE به Altered World Events (اتفاقات جهان موازی) اشاره دارد. ولی حتی لوگو بسته‌ی الحاقی AWE هم شامل تصویری آشنا از بازی Alan Wake می‌شود و کارگردان «کنترل» هم مدتی قبل تایید کرد که در این DLC، مخاطبان اطلاعات بیشتری راجع به هرچه که در «آلن ویک» دیدند، به‌دست می‌آورند.

دانلود تریلر از آپارات

بر کسی پوشیده نیست که مطابق اخبار بازی منتشرشده در چند ماه قبل، مدتی شرکت رمدی حق ساخت و انتشار کامل سری بازی Alan Wake را کسب کرد و باتوجه‌به میزان درخواست طرفداران، نساختن دنباله‌ی «الن ویک» دیگر غیرممکن به‌نظر می‌رسد. پس احتمالا آن‌ها با AWE هم می‌خواهند داستان بازی Control را جمع‌بندی کنند و هم آمادگی طرفداران برای «آلن ویک» بعدی و یک تجربه‌ی عجیب دیگر را افزایش دهند.

مهم‌ترین کار انجام‌شده توسط تریلر جدید بازی Control در برنامه State of Play همین بود که نشان داد در تاریخ ۲۷ آگست/اوت سال ۲۰۲۰ میلادی (پنج‌شنبه، ۶ شهریور سال ۱۳۹۹ خورشیدی)، AWE برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده