// پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

نینجا به یوتیوب گیمینگ پیوست

پس از تعطیل شدن میکسر، نینجا مجددا به استریم کردن مشغول شد و این بار یوتیوب گیمینگ را به عنوان خانه جدید خود انتخاب کرده است.

مدتی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد سرویس میکسر به‌زودی از دسترس خارج می‌شود و جای خود را به فیسبوک گیمینگ می‌دهد. شرود و نینجا، استریمرهای بازی‌های ویدیویی، جزو آن دسته از استریمرهایی بودند که با میکسر قرار داد انحصاری داشتند و پس از بسته شدن این سرویس، قرار دادن آن‌ها فسخ شد و آزاد بودند تا به سرویس استریم جدیدی بپیوندند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، نینجا که پس از انتشار خبر بسته شدن میکسر مدتی بود که استریم نمی‌کند، بالاخره دیشب در حساب کاربری توییتر خود لینک کانال یوتیوب خود را به اشتراک گذاشت. به عبارتی نینجا رسما برای استریم کردن به یوتیوب گیمینگ پیوسته است. رفتن نینجا به یوتیوب مورد غیرعادی نیست، زیرا پس از جدایی او از توییچ، مشخص بود که نینجا دیگر به این سرویس استریم باز نخواهد گشت.

البته هنوز مشخص نیست که آیا نینجا با یوتیوب قرار داد انحصاری بسته است یا خیر. احتمال دارد در پشت پرده صحبت‌هایی انجام شده باشد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم نینجا چه اخبار بیشتری را حول این موضوع منتشر خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده