نویسنده: رضا اسکندری
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

Animal Crossing: New Horizons؛ بررسی دلیل ترک جزیره توسط همسایه‌های شما

در این مطلب قصد داریم دلیل ترک کردن ناگهانی جزیره، توسط همسایه‌های شما در بازی Animal Crossing: New Horizons را بررسی کنیم و راه‌حلی برای جلوگیری از آن به شما پیشنهاد دهیم.

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده است که در بازی Animal Crossing: New Horizons، همسایه‌های شما به‌صورت کاملا ناگهانی تصمیم به ترک جزیره می‌گیرند. اگر شما هم از علاقه‌مندان این بازی هستید، مسلما این موضوع باعث نگرانی شما شده است که آیا مشکل از برخورد شما بوده یا دلیل دیگری باعث شده است که همسایه‌های شما تصمیم به ترک جزیره گرفته‌اند. دلیل این موضوع و راه‌حل آن به‌صورت رسمی بیان نشده است ولی یک از کاربران این بازی در توییتر (Ninji) و در نسخه‌ی ۱.۲.۰ بازی به توضیحی برای این مشکل و ارائه‌ی یک راحل برای جلوگیری از آن دست پیدا کرده است (در نسخه‌های دیگر بازی هم این راه‌حل جواب خواهد داد).

بنابر توضیحات این کاربر، شما باید حداقل ۶ همسایه داشته باشید تا یکی از آن‌ها تصمیم به ترک جزیره بگیرد؛ اگر تعداد همسایه‌‌های شما کم‌تر از ۶ همسایه باشد، نگران نباشید، هیچ‌کدام از آن‌ها جایی نخواهند رفت. زمانی‌که تعداد همسایه‌های شما بیشتر از ۶ همسایه بشود، درصد ترک کردن جزیره توسط یکی از آن‌ها از این فرمول به‌دست می‌‌آید: v * 5) + c). در این فرمول حرف v تعداد همسایه‌‌های شما خواهد بود و حرف c تعداد روز‌هایی است که از آخرین مکالمه‌‌ی شما با یک همسایه در مورد ترک کردن یا ماندن در جزیره می‌گذرد؛ به این مدت به اصطلاح MoveOutTalkCount می‌گویند که هیچ‌وقت از عدد ۳۰ بیشتر نخواهد بود. برای مثال اگر شما ۶ همسایه داشته باشید و ۱۴ روز قبل با یکی از آن‌ها درباره‌ی ترک کردن جزیره صحبت کرده‌اید، درصد احتمال ترک یکی از همسایه‌های شما ۴۴ درصد خواهد بود.Animal Crossing: New Horizons

شما در بازی انیمال کراسینگ، یک بازه‌ی زمانی مطمئن پنج روزه در اختیار دارید؛ به این معنی که شما هرموقع با یکی از همسایه‌ها درباره‌ی ترک کردن جزیره صحبت می‌کنید، در طول پنج روز بعدی هیچ‌کدام از همسایه‌های شما جزیره را ترک نخواهند کرد. همچنین یک بازه‌ی ۱۵ روزه در بازی وجود دارد که اگر یکی از همسایه‌های شما جزیره را ترک کرد، در ۱۵ روز بعدی هیچ‌کدام از همسایه‌های شما جزیره را ترک نخواهد کرد؛ در اطلاعات جزییات بازی، این بازه‌ی زمانی به‌نام MoveOutSkipCount، عنوان شده است.

همسایه‌های شما همچنین براساس میزان رابطه‌ی دوستی با شما تصمیم به ترک جزیره می‌گیرند؛ درصد احتمال ترک کردن جزیره توسط یکی از همسایه‌ها براساس رابطه‌ی دوستانه‌ی بین شما و او از این رابطه‌ به‌دست می‌آید : floor((300 – a) / 10) – r. در این رابطه حرف a میانگین رابطه‌ی دوستانه‌ی یک همسایه‌ با دیگر همسایه‌ها را نشان می‌دهد و حرف r تعداد همسایه‌هایی را نشان می‌دهد که امتیاز رابطه‌ی دوستانه‌ی آن‌ها کم‌تر از ۲۰۰ باشد. میزان امتیاز رابطه‌ی دوستانه یک همسایه، از ۲۵ تا ۲۵۵ است که این امتیاز برای یک همسایه‌ی جدید ۲۷ خواهد بود. میزان رابطه‌ی دوستانه‌ی همسایه‌ها تحت تاثیر عوامل زیر خواهد بود:

  • مکان خانه‌ی آن‌ها عوض شده باشد.
  • تولد آن‌ها در هفت روز گذشته بوده باشد.
  • برای صحبت درباره‌ی ماندن در جزیره، نفر آخر انتخاب شوند.
  • به‌تازگی نقل مکان کرده باشند.

این کاربر در ادامه‌ی توضیحات خود درباره‌ی این موضوع افزود:

هیچ راهی برای متقاعد کردن همسایه‌ها برای ترک جزیره وجود ندارد و این موضوع کمی من‌ را ناراحت می‌کند. هفته‌ی گذشته KiKi به جزیره‌ی من آمد (در جزیره‌ی من ۱۰ همسایه وجود دارد). من به سرعت به نزد آن‌ها رفتم و به همسایه‌های خود حمله‌ور شدم که آن‌ها را مجبور کنم که تصمیم به ترک کردن جزیره بگیرند ولی اصلا از این‌کار لذت نبردم. نتیجه‌ی این کار این شد که نمره‌ی رابطه‌ی دوستانه‌ی من به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کرد ولی باعث نشد همسایه‌ها تصمیم به ترک جزیره بگیرند.

اگر این موضوع برای شما هنوز روشن نشده است و فکر می‌کنید که موضوع ترک کردن جزیره توسط همسایه‌های شما به‌صورت ناگهانی رخ می‌دهد و هیچ اعلامیه‌ای برای شما نمی‌آید، کاملا در اشتباه هستید. همسایه‌های شما تنها زمانی جزیره‌ را ترک می‌کنند که شما به آن‌ها بگویید که این‌کار مشکلی ندارد (مانند اینکه شما آن‌هارا در جزیره گروگان گرفته‌ باشید).

Animal Crossing: New Horizons به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس کاربران قرار دارد؛ این بازی پس از عرضه، خیلی سریع به پرفروش‌ترین بازی این مجموعه تبدیل شد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده