// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

مایکروسافت: تغییراتی در ایکس باکس لایو گلد صورت نخواهد گرفت

در راستای شایعات حول ایکس‌باکس لایو گلد، فیل اسپنسر اعلام کرده که تغییراتی روی این سرویس اعمال نخواهد شد.

با نزدیک شدن به نسل نهم بازی‌های ویدیویی و عرضه ایکس ‌باکس سری ایکس، مایکروسافت در حال اعمال تغییراتی روی سرویس‌های خود است. مدتی است که شایعاتی از حذف سرویس ایکس‌باکس لایو گلد یا ادغام آن با Xbox Game Pass به‌گوش می‌رسد. همچنین به‌روزرسانی جدیدی روی توافق‌نامه خدمات مایکروسافت اعمال شد که بعضی از کاربران آن را به تغییرات احتمالی Xbox Live Gold نسبت داده بودند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت در جدیدترین بیانیه خود به سایت VGC اعلام کرده که تغییراتی روی سرویس ایکس‌باکس لایو گلد اعمال نخواهد شد و تمام شایعات اخیر را رد کرد. سخنگوی مایکروسافت دراین‌باره می‌گوید: «به‌روزرسانی که روی بخش توافق‌نامه خدمات مایکروسافت اعمال شده مربوط‌به بخش‌هایی نظیر ارسال درخواست دوستی میان کاربران و Cross-Save می‌شود. همچنین این آپدیت درنظر گرفته شده برای تشخیص بهتر موارد ذکر شده و همچنین سرویس ایکس‌باکس لایو گلد است. ازاین‌رو تغییراتی روی نحوه تجربه موارد ذکر شده و سرویس ایکس‌باکس لایو گلد اعمال نخواهد شد.»

شاید در آینده تغییرات مختلفی در ساختار این سرویس انجام شود، اما طبق صحبت‌های سخن‌گوی مایکروسافت، آپدیت اعمال شده روی توافق‌نامه خدمات مایکروسافت و اشاره به به‌روزرسانی این سرویس، خبر از عدم تغییر نحوه ارائه سرویس ایکس‌باکس لایو گلد می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده