نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فروش بازی GreedFall از مرز یک میلیون نسخه گذشت

فوکوس هوم اینتراکتیو، ناشر بازی نقش آفرینی GreedFall، ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود خبر موفقیت بازی و فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای آن را منتشر کرد.

استودیوی اسپایدرز گیمز (Spiders Games)، به‌عنوان سازنده، با کمک شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) در سال ۲۰۱۹ یک بازی اکشن نقش آفرینی را برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان روانه بازار کردند.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، داستان بازی GreedFall در قرن هفدهم در جریان است و شما به‌عنوان شخصیت اصلی بازی وظیفه دارید تا علاجی برای بیماری‌ای که در حال نابود کردن دنیا است، پیدا و آن را درمان کنید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چندی پیش فوکوس هوم اینتراکتیو بدون ذکر آمار و ارقام اعلام کرد که بازی GreedFall موفقیت تجاری برای تیم سازنده به ارمغان آورده است. حال پس از گذشت مدتی از آن زمان، در جدیدترین اخبار بازی، ناشر GreedFall ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر خود میزان دقیق فروش این بازی محبوب را مشخص کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، تابه امروز میزان فروش GreedFall از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است که خبر از محبوبیت آن بین طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی می‌دهد که استقبال بسیار خوبی از این بازی نقش‌آفرینی نیز شده است.

در حال حاضر استودیوی اسپایدرز که ساخت این بازی را در کارنامه خود دارد، مشغول تولید اولین اثر خود برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس تحت عنوان Steelrising است.

اگر شما هم بازی‌ GreedFall را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود و نکات مثبت و منفی بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده