نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶

بازی‌های A Plague Tale: Innocence و Greedfall به موفقیتی تجاری برای ناشر خود تبدیل شده‌اند

شرکت Focus Home Interactive، ناشر بازی‌های A Plague Tale: Innocence و Greedfall اعلام کرده است که این دو بازی به موفقیت تجاری رسیده‌ و برای این شرکت سودآور بوده‌اند.

یکی از ویژگی‌های مثبت نسل هشتم کنسول‌های خانگی در چند سال اخیر، بازگشت بازی‌های AA به جریان اصلی حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی است. از ناشرین اصلی این دسته از بازی‌ها، می‌توان شرکت Focus Home Interactive را نام برد که تمرکز اصلی خود را روی این شاخه از آثار گذاشته است. حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که دو بازی بزرگ از این شرکت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند. 

در بیانیه‌ای از طرف Focus Home Interactive، این شرکت اعلام کرده است که دو بازی A Plague Tale: Innocence و GreedFall توانسته‌اند به موفقیتی تجاری تبدیل شوند و سودآوری مناسبی برای شرکت سازنده‌ی خود داشته باشند. با این حال، در این بیانیه هیچ رقمی مبنی بر میزان فروش این دو بازی اعلام نشد و صرفا ناشر برای آن‌ها عبارت موفق را استفاده کرد. همچنین اعلام شده است که این دو بازی پتانسیل رشد در آینده را دارند و احتمال دارد که دنباله‌ای برای آن‌ها ساخته شود. 

هر دو بازی نام برده شده، از سوی منتقدان نیز مورد تمجید قرار گرفته‌اند؛ مخصوصا بازی A Plague Tale که توانست میانگین نمرات بسیار خوب ۸۱ را در سایت متاکریتیک ثبت کند. سایت زومجی نیز در بررسی خود نمره‌ی خوب ۷.۵ را در نظر گرفت و به ستایش شخصیت‌پردازی و داستان بازی پرداخت. A Plague Tale: Innocence یک بازی داستان محور با گیم‌پلی مبتنی بر مخفی‌کاری و حل پازل است. از طرف دیگر گریدفال یک بازی نقش‌آفرینی به سبک بازی‌های قدیمی استودیو Bioware است. این بازی نیز تقریبا با نظر مثبت منتقدان روبرو شد و سایت زومجی نمره‌ی ۶ را برای آن در نظر گرفت. زومجی در بررسی خود اشاره کرد که این بازی در کنار داستان زیبا و گرافیک چشم‌نواز از سیستم مبارزات خسته‌کننده و هوش مصنوعی بسیار بد دشمنان رنج می‌برد. 

هر دو بازی هم اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. شرکت Focus Home Interactive ماه گذشته بازی The Surge 2 را نیز برای پلتفرم‌های مذکور منتشر کرده است. 

اگر شما نیز بازی‌های GreedFall و A Plague Tale: Innocence را تجربه کرده‌اید، می‌توانید نظرات خود را راجع به آن‌ها با ما در میان بگذارید و از تجربه‌ی خود در رابطه با این آثار به ما بگویید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده