// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Detroit: Become Human بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته است

کوانتیک دریم در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده که بازی Detroit: Become Human توانسته است فروش خود را به بیش از پنج میلیون نسخه برساند.

پس از اینکه مشخص شد بازی‌های استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) دیگر انحصاری سونی نخواهد بود، به مرور زمان روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه شدند. همچنین تقریبا دو ماه پیش هم برای کاربران استیم هم در دسترس قرار گرفتند

طبق جدیدترین اخبار بازی و نشست خبری اخیر کوانتیک دریم، مشخص شده که بازی Detroit: Become Human بیش از پنج میلیون نسخه فروش داشته است. میزان فروش بازی با درنظر گرفتن فروش روی تمامی پلتفرم‌ها است. بخشی از این موفقیت را می‌توان مدیون عرضه شدن Detroit: Become Human روی کامپیوتر بود که کاربران بیشتری توانستند جدیدترین ساخته کوانتیک دریم را تجربه کنند.

این در حالی است که Detroit: Become Human در زمان عرضه و کمتر از یک سال، توانسته بود دو میلیون نسخه فروش داشته باشد و به سریع‌ترین فروش در میان بازی‌های ساخته شده توسط کوانتیک دریم دست پیدا کند. گیوم دو فوندومییِغ، یکی از مدیرعاملان کوانتیک دریم گفت «عرضه بازی روی استیم برای ما تجربه‌ی لذت بخشی بود. بازخوردهایی که دیدیم بسیار مثبت بودند، مخصوصا در بازار آسیا».

مقاله‌های مرتبط:

در ادامه وی از استریمرها و کاربرانی که بازی را روی توییچ استریم کرده‌اند، تشکر کرده است و انتظار اینگونه واکنش مثبت را از سوی جامعه کاربری نداشته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ تا چه اندازه Detroit: Become Human را دوست داشته‌اید؟ 


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده