// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

نسخه دسترسی زودهنگامی Baldur’s Gate 3 تاخیر خورد

استودیو لرین به‌تازگی اعلام کرده که نسخه ارلی اکسس Baldur's Gate 3 برای استیم تأخیر خورده است و در تاریخ ۲۸ مرداد ماه تاریخ عرضه جدید را اعلام می‌کنند. 

درگذشته استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده بازی Baldur's Gate 3، اعلام کرد که در ماه جاری میلادی این بازی به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار کاربران استیم قرار می‌گیرد. البته استودیو لرین در بیانیه خود اعلام کرده بود که «شاید» به‌خاطر شرایط فعلی این تاریخ جابه‌جا شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو لرین در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که نسخه دسترسی زودهنگام Baldur's Gate III تأخیر خورده است. البته به‌نظر می‌رسد تأخیر این بازی آن‌چنان زیاد نباشد. در ادامه مشخص شده که در تاریخ ۲۸ مرداد ماه (۱۸ اوت) استریمی با محوریت بازی ‌Baldur's Gate 3 برگزار می‌شود که در آن تاریخ انتشار بازی اعلام خواهد شد. همچنین در این استریم جف کیلی هم حضور خواهد داشت.

به‌طور دقیق‌تر، استریم ذکر شده در ساعت ۹:۳۰ شب برگزار می‌شود و نام آن Panel From Hell خواهد بود. همچنین جدا از جف کیلی، سایر اعضای استودیو لرین هم در این پنل حضور دارند. نسخه ارلی اکسس بازی Baldur's Gate 3 برای کامپیوتر و گوگل استیدیا در حال توسعه است و شامل پنج کاراکتر می‌شود. همچنین تنها یک اکت داستانی در دسترس است و بازیکنان به پنج کلاس مختلف (به‌واسطه‌ی شخصیت‌های درنظر گرفته شده) و ۱۱ آرک‌تایپ دسترسی خواهند داشت.

تاریخ پخش لایو استریم بازی Baldur


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده