// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید Baldur's Gate 3 خبر از انتشار نسخه Early Access بازی می‌دهد

در جریان رویداد Guerrilla Collective، استودیو لرین تریلر جدیدی را از بازی Baldur's Gate III منتشر کرد و نسخه دسترسی زودهنگام بازی هم در تابستان عرضه می‌شود.

مدتی پیش بود که اسامی استودیوهای بازی‌سازی رویداد Guerrilla Collective منتشر شد و در جریان آن شاهد حضور نام استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده بازی Baldur's Gate 3، بودیم. ازاین‌رو کاربران انتظار داشتند که در این رویداد نمایش جدیدی را از بازی شاهد باشند. استودیو لرین تابه‌امروز دو تریلر را تحت نام Community Update منتشر کرده تا کاربران را از وضعیت توسعه بازی و ویژگی‌های آن با خبر سازد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو لرین در رویداد Guerrilla Collective تریلر جدیدی را از بازی Baldur's Gate III منتشر کرده که در واقع سومین ویدیو از سری ویدیوهای Community Update است. در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد بخشی از داستان بازی هستیم. همچنین در ادامه مشخص شده است که نسخه دسترسی زودهنگام بازی در آگوست سال جاری (مرداد/شهریور) منتشر می‌شود. البته امکان دارد عرضه نسخه دسترسی زودهنگام بازی به‌خاطر ویروس کرونا با تاخیر مواجه شود.

در ادامه استودیو لرین اعلام کرده که در هفته آینده و تاریخ ۲۹ خرداد ماه (۱۸ ژوئن) لایو استریم جدیدی از Baldur's Gate 3 در رویداد خیریه D&D Live پخش می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Baldur's Gate 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده