// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

کنترلر پلی استیشن 4 برای بازی ‌های پروژه xCloud قابل استفاده است

مایکروسافت تایید کرد که پس از شروع نسل نهم، کاربران از کنترلر دوال شاک 4 خود می‌توانند روی پروژه xCloud استفاده کنند.

چند روز پیش بود که سونی اعلام کرد که کنترلر پلی ‌استیشن 4 در نسل نهم تنها برای بازی‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که روی PS4 عرضه شده‌اند. ازاین‌رو برای تجربه‌ی بازی‌های جدید، باید از دسته پلی ‌استیشن 5 استفاده کنید. بااین‌حال اگر از کاربران سرویس ابری و علاقه‌مند به تجربه پروژه xCloud هستید، پس از آغاز نسل نهم بازی‌های ویدیویی می‌توانید از دوال ‌شاک 4 برای تجربه‌ی بازی‌های پروژه ایکس‌کلود استفاده کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده که پروژه ایکس‌کلود از کنترلر Dualshock 4 پشتیبانی می‌کند. درواقع تیم ورن، نویسنده The Verge، با انتشار یک توییت اعلام کرد که کاربران با کنترلر پلی‌استیشن 4 قادر به‌تجربه‌ی بازی‌های پروژه ایکس‌کلود خواهند بود.

این مورد می‌تواند کاربران بیشتری را به سمت پروژه ایکس‌کلود جذب کند، آن هم زمانی‌که کاربران گوشی‌های اندروید و سرویس Xbox Game Pass از ماه سپتامبر می‌توانند این سرویس را تجربه کنند. مایکروسافت در سال‌های اخیر پشتیبانی خود از پلتفرم‌های مختلف را به وضوح نشان داده است و حتی بازیکنان با کنترلرهای دوال شاک 4 یا حتی پرو کنترلر سوییچ هم می‌توانند بازی‌های آن‌ها را در استیم تجربه کنند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده