// یکشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳

شایعه: حضور مرد عنکبوتی به صورت انحصاری در نسخه های پلی استیشن بازی Marvel's Avengers

شایعات جدید نشان می‌دهد که بازی «اونجرز» شرکت اسکوئر انیکس و استودیو کریستال داینامیکس احتمالا فقط روی پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 به گیمر اجازه بازی با اسپایدرمن را می‌دهد.

هرچه‌قدر که به زمان عرضه‌ی بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۴ سپتامبر سال جاری میلادی (جمعه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ خورشیدی) نزدیک می‌شویم، گیمرها می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره‌ی محصول مورد بحث کسب کنند. از همان زمان معرفی بازی هم یکی از بزرگ‌ترین سوالات همگان این بود که آیا مرد عنکبوتی، ابرقهرمان بسیار محبوب مارول هم وارد این اثر می‌شود؟ همان ابرقهرمانی که با بازی انحصاری Marvel's Spider-Man (اسپایدرمن) استودیو اینسامنیاک گیمز رکوردهای فروش زیادی را شکست و بازیکنان متعددی دوست دارند در نقش او به مبارزه با دشمنان بروند.

حالا باتوجه‌به اطلاعات لورفته در خرده‌فروشی‌های اینترنتی که البته به سرعت این داده‌ها را از مقابل چشمان مخاطبان پاک کردند، چند هفته بعد از عرضه‌ی بازی Marvel's Avengers، کاراکتر اسپایدرمن به آن افزوده می‌شود. البته مطابق همین اطلاعات فاش‌شده، مرد عنکبوتی فقط به نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی اونجرز می‌آید.

باتوجه‌به انحصاری بودن سری بازی جدید «مرد عنکبوتی» روی پلتفرم‌های سونی، رخ دادن چنین اتفاقی اصلا غیرمنتظره نیست. مخصوصا وقتی به این فکر کنید که ما قبلا هم از وجود قراردادهایی بین اسکوئر انیکس و پلی استیشن مبنی بر عرضه‌ی محتواهای اختصاصی برای بازی Avengers مطلع شده بودیم.

«اونجرز» برای ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی هم منتشر می‌شود. ولی مطابق جدیدترین اخبار بازی احتمالا روی آن دو پلتفرم، محتواهای کمتری را ارائه خواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده