// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه زومجی: Marvel's Spider-Man

در نیم نگاه جدید زومجی، به سراغ تازه‌ترین بازی انحصاری بزرگ کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی Marvel's Spider-Man ساخته‌ی استودیوی اینسامنیاک گیمز می‌رویم و جلوه‌هایی از تار زدن و مبارزه در نیویورک را نشان‌تان می‌دهیم.

بدون شک باید پذیرفت که در میان بازی‌های عرضه‌شده با محوریت شخصیت اسپایدرمن، اثر جدید اینسامنیاک گیمز سطح بالاترین و بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه می‌کند؛ چون بازی با استفاده از داستان‌گویی مناسب و فضاسازی‌های عالی در سرتاسر شهر نیویورک، باعث می‌شود تا به قول سازندگان آن، مخاطبان یک بار دیگر علت عالی بودن مرد عنکبوتی به عنوان یک ابرقهرمان محبوب را به یاد بیاورند. بازی Marvel's Spider-Man در سرگرم کردن مخاطب و لذت بخشیدن به او، هرگز با مشکلی جدی روبه‌رو نیست و اگر اهل به پایان رساندنِ تمام و کمال ساخته‌های حاضر در دنیای هنر هشتم باشید، نزدیک به ۳۰ ساعت از وقت‌تان را به خود اختصاص می‌دهد.

با زومجی و نیم نگاه بازی Spider-Man همراه شوید، تا بدون اسپویل کردن حتی بخش کوچکی از داستان، موارد گوناگونی همچون نبردها، تار زدن و نگاه انداختن به قسمت‌های گوناگونی از نقشه‌ی بزرگ و پرجزئیاتش را در کنار یکدیگر تجربه کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده