// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰

کاربران Metal Gear Solid 5 بعد از ۵ سال موفق به خنثی‌سازی تمام سلاح های اتمی بازی شدند

بالاخره گیمرهای یک پلتفرم توانستند کات‌سین داستانی مخفی بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را بدون هیچ‌گونه تقلب و با انجام دقیق و شاید باورنکردنی هدف اصلی سازنده تماشا کنند.

همه می‌دانند که هیدئو کوجیما چه‌قدر در آثار خود مقابل جنگ ایستاده است و ستایش قهرمان‌ها در این نبردهای انسانی ترسناک را پوچ می‌داند. به همین خاطر وقتی بازیکنان از سال‌ها قبل فهمیدند که «متال گیر سالید 5» شامل یک کات‌سین پنهان می‌شود، اکثر افراد حدس زدند که باز کردن آن مرتبط با یک حرکت ضدجنگ باشد. با گذر زمان هم افشا شد که اگر گیمرها می‌خواهند کات‌سین مخفی را ببینند، نیاز به همکاری جهانی دارند. در حقیقت لازم است که همه‌ی افرادی که بازی را روی یک پلتفرم تجربه کرده‌اند، اسلحه‌ی هسته‌ای خود در جهان آن را با اختیار از بین ببرند. هیدئو کوجیما Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را به‌گونه‌ای طراحی کرد که اگر یک روز سرور بازی فهمید دیگر هیچ‌گونه سلاح اتمی در دنیای این بازی باقی نمانده است، یک کات‌سین مخفی را پخش می‌کند. اتفاقی که مطابق جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی قبل گیمرهای بازی در پلتفرم پلی‌استیشن 3 سونی آن را رقم زدند و جشن گرفتند.

کات‌سین مورد بحث، با نقش بستن این جمله روی تصویر آغاز می‌شود:

در روز ۲۷ ژوئیه سال ۲۰۲۰ میلادی و راس ساعت ۲۱:۳۶، این دنیا از شر همه‌ی سلاح‌های هسته‌ای خلاص شد.

پیش‌تر نیز طرفدارها با هک کردن نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی موفق به تماشای بخشی از این کات‌سین شده بودند. ولی این نخستین بار است که واقعا هدف نویسنده و کارگردان اثر برای مواجهه با این حرکت انجام‌شده از سوی گیمرها تحقق می‌یابد. اگر می‌خواهید این بازی‌ساز را بشناسید، زمان دیدن آیتم ویدیویی زومجی با نام «نگاهی به زندگی و کارنامه‌ی هنری کوجیما در طول ۳۵ سال» را عقب نیندازید و اگر علاقه‌مند به شنیدن قصه‌ی کلی سری بازی باشکوه «متال گیر» هستید، می‌توانید «مرور داستان حماسی و غنی سری بازی متال گیر سالید هیدئو کوجیما» را به تماشا بنشینید.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده