// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

گیب نیوئل ایکس باکس سری ایکس را به پلی استیشن 5 ترجیح می‌دهد

گیب نیوئل در جریان برنامه The Project اعلام کرد که اگر بخواهد بین کنسول‌های نسل نهمی یکی را انتخاب کند، انتخاب او ایکس‌باکس سری ایکس خواهد بود.

پس از انتشار بازی Half-Life: Alyx، گیب نیوئل به نیوزلند سفر کرد تا اوقات فراغت خود را در آن‌جا سپری کند، اما پس از همه‌گیری ویروس کرونا و بسته شدن مرزها، در آن‌جا گرفتار شد. در ادامه، گیب نیوئل در برنامه تلویزیونی شرکت کرد تا یک کنسرت را تبلیغ کند، زیرا با کمک دوستان خود به رایگان برای این کنسرت دعوت شده بود و تبلیغ گیب نیوئل، همانند یک تشکر و قدردانی از آن‌ها بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، گیب نیوئل در برنامه The Project در مورد کنسول‌های نسل بعد صحبت کرد. درواقع، در بخشی از این برنامه مجری از او پرسید که بین «پلی ‌استیشن 5» و «ایکس ‌باکس سری ایکس» کدام یک را انتخاب می‌کند که گیب نیوئل، بدون هیچ شک و تردیدی ایکس‌باکس سری ایکس را انتخاب کرد. همچنین مجری دلیل این انتخاب را پرسید و گیب نیوئل اعلام کرد:‌ «زیرا بهتر است. من هیچ سهم و ادعایی در این رقابت ندارم. درواقع ما اکثر آثار خود را برای کامپیوترهای شخصی توسعه می‌دهیم، اما از میان این دو گزینه، قطعا به‌سراغ ایکس‌باکس خواهم رفت».

گفته گیب نیوئل می‌تواند به این خاطر باشد که ایکس‌باکس، ساختار نزدیک‌تری به ویندوز دارد و از کاربران کامپیوتر هم پشتیبانی‌های بیشتری انجام می‌دهد. در سال‌های اخیر شاهد همکاری‌هایی میان استیم و مایکروسافت بوده‌ایم که در جریان آن بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس روی استیم هم عرضه می‌شود. همچنین در برنامه‌های مختلف ایکس‌باکس، شاهد تبلیغاتی حول استیم بوده‌ایم. این در حالی است که استیم هم در جریان تخفیف‌های مختلف همیشه بازی‌های ایکس‌باکس را در صفحه اصلی خود و در معرض دید مخاطبان قرار می‌دهد. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در ادامه می‌توانید ویدیو برنامه The Project و صحبت با گیب نیوئل را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده