نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تصاویر هنری جدید Cyberpunk 2077 منطقه ویران Pacifica را نشان می‌دهد

جزئیات دنیای بازی Cyberpunk 2077 همچنان با روند آرامی منتشر می‌شود که جدیدترین موردِ آن، در قالب یک کانسپت هنری از ناحیه Pacifica با طرفداران به اشتراک گذاشته شده است.

سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، با وجود عدم انتشار زمان دقیق برگزاری استریم جدید Night City Wire، در کل به خوبی طرفداران را در جریان ریز وقایع مرتبط با بازی Cyberpunk 2077 قرار داده و به نظر می‌رسد که این رویکرد تا زمان فرارسیدن تاریخ عرضه بازی در سال جاری ادامه خواهد یافت. اما جدیدترین اطلاعاتی که از دنیای این بازی با طرفداران در میان گذاشته شده، یک کانسپت هنری است که منطقه Pacifica در نقشه بازی را نشان می‌دهد.

اکانت رسمی Cyberpunk 2077 در توییتر تصاویر جدیدی از محیط بازی را به‌صورت یک طرح هنری منتشر کرده که در آن بقایایی از منطقه Pacifica که ظاهراً چندین دهه از رها شدن آن می‌گذرد، قابل مشاهده است. همان‌طور که کپشن این توییت نیز به آن اشاره دارد، Pacifica یکی از مناطق متعدد شهر Night City است که زمانی یک استراحت گاه بزرگ برای گذراندن تعطیلات شهروندان بوده اما حالا به یک منطقه متروکه و خطرناک تبدیل شده است. این ناحیه، درواقع محل استقرار گروه تبهکاران The Voodoo Boys است که رفتار خشونت آمیز و بی‌قانونی در آن شایع است.

ناحیه پسیفیکا در نایت سیتی بازی Cyberpunk 2077

CD Projekt Red در مجموع دو تصویر جدید را در این پیام منتشر کرده که منطقه Pacifica و یک دید کلی از لوکیشن‌های مختلف نایت سیتی در حاشیه اقیانوس آرام را به تصویر می‌کشد. این نواحی بیشتر بنادر باربری و زیربنای تجاری شهر را در خود جا می‌دهند که مانند سایر قسمت‌های شهر به حال خود رها شده است. پسیفیکا نیز در نگاه اول بسیار ترسناک و پر از تهدیدات به نظر می‌رسد اما ماجراجویی در نقش کاراکتر V می‌توان در آن جالب باشد.

کانسپت هنری دنیای بازی Cyberpunk 2077

در مورد اینکه ناحیه پسیفیکا در گیم‌پلی بازی چه ظاهری خواهد داشت نیز اطلاعات محدودی به علاقه‌مندان ارائه شده است. ویدیویی که سال گذشته از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد، Pacifica برای معرفی اقامتگاه گروه The Voodoo Boys نشان داده شد. شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو دسترسی داشته باشید.

تماشا در یوتیوب

Cyberpunk 2077 قرار است امسال برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر شود. نسخه ارتقاء یافته و رایگان این بازی نیز برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس در اختیار خریداران آن قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه قرار است در ادامه گوگل استیدیا نیز به جمع میزبانان این بازی اضافه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده