// چهار شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

تصاویر هنری جدید Cyberpunk 2077 محیط Westbrook را نشان می‌دهد

حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 سه تصویر هنری جدید را از این بازی منتشر کرده که محیط وست‌بروک شهر نایت سیتی را نشان می‌دهد.

در گذشته استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر بازی Cyberpunk 2077، اعلام کرده بود که هر یک از مناطق و محیط‌های شهر نایت سیتی گروه‌های مخصوص‌به خود را دارد و کاربران درهرکدام از آن‌ها می‌توانند فعالیت‌های مختلفی را انجام دهند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر سایبرپانک 2077، با انتشار سه تصویر هنری جدید محیط وست‌بروک شهر نایت سیتی را به‌نمایش گذاشته است. همچنین در توضیحات اعلام شده که وست‌بروک، محیطی مناسب برای زندگی کردن است و در آن لحظات سرگرم‌کننده‌ای را خواهید داشت. «اگر پول دارید، وست‌بروک جایی است که می‌توانید ولخرجی کنید. این در حالی است که اگر پولی ندارید، می‌توانید مقداری قرض کرده و همانند یک شخص پولدار مشغول خوش‌گذرانی شوید.»

اگر به‌ سه تصویر منتشر شده نگاه کنیم، می‌بینیم که ساختمان‌های بلند و مراکز تفریحی متفاوت از ویژگی‌های اصلی محیط وست‌بروک به‌ حساب می‌آید. ازطرفی انتظار می‌رود استودیو سی‌دی پراجکت رد تعدادی مأموریت فرعی مختلف را هم در این محیط زیبا قرار داده باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. همچنین در آینده هم برای گوگل استیدیا، پلی ‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. از دیگر اخبار حول بازی سایبرپانک 2077 هم می‌توان‌‌به معرفی انیمه Cyberpunk: Edgerunners اشاره کرد که با محوریت بازی سایبرپانک 2077 توسعه داده می‌شود.

مراکز تفریحی وست‌بروک بازی Cyberpunk 2077

اسختر و آبشار مراکز تفریحی وست‌بروک بازی Cyberpunk 2077

اتوبان‌ها و برج‌های محیط وست‌بروک بازی Cyberpunk 2077


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده