// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بخش چهار نفره کوآپ بازی Halo Infinite فقط به صورت آنلاین خواهد بود

اطلاعات جدیدی از بخش چندنفره بازی Halo Infinite منتشر شده است، از جمله این‌که حالت چهارنفره کوآپ آن فقط به‌صورت آنلاین قابل بازی است.

پس از شایعاتی که در مورد بازی Halo Infinite به‌گوش می‌رسید، استودیو 343 اینداستریز تایید کرد که بخش چندنفره بازی Halo Infinite بدون تاخیر عرضه خواهد شد. اخبار دیگری هم در زومجی در مورد این بازی مطالعه کردید؛ از جمله این‌که بازی Halo Infinite دارای چرخه شب و روز است و پس از انتشار آن، تا مدتی طولانی خبری از نسخه جدید نخواهد بود.

در رابطه با این بازی موارد دیگری هم توسط استودیو 343 Industries در بلاگ مخصوص مجموعه Halo تایید شده‌اند؛ از جمله وجود قابلیت GrappleShot و وسیله Drop Wall. استودیوی سازنده بازی قول داده است که به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد بخش چندنفره بازی ارائه دهد. همچنین و طبق گفته‌هایی که جری هوک، سرپرست طراحی استودیو 343 اینداستریز، در حساب توییتری خود عنوان کرده است، علی‌رغم این‌که حالت Split Screen در بخش تک‌نفره برای دو بازیکن بازی به‌صورت آفلاین وجود دارد، اما خبری از این حالت برای چهار بازیکن در بخش آفلاین نیست و تنها می‌توانید در بخش آنلاین حالت کوآپ چهار نفره را تجربه کنید.

بازی Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس وان منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده