نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

نشانه‌های جدیدی به وجود چندین کنسول نسل نهمی توسط مایکروسافت اشاره دارند

کریس لی، مدیر استودیوی سازنده بازی Halo Infinite، به‌تازگی در گفت‌وگوی خود احتمال وجود چندین کنسول توسط مایکروسافت در کنار ایکس باکس سری ایکس را تقویت کرد.

هرچه به روزهای پایانی سال میلادی نزدیک می‌شویم هیجان و اشتیاق بین علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های ویدیویی بیشتر می‌شود. پس از هفت سال زندگی و خاطره‌سازی با کنسول‌های نسل هشتم، باید خود را برای ماجراجویی جدید آماده کنیم. از همین‌رو مایکروسافت و سونی، دو رقیب اصلی، به‌شدت در تلاش هستند تا در این رقابت پیروز شده و افراد بیشتری را مجاب به خرید کنسول‌های خود کنند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که سونی در رویداد معرفی بازی‌های پلی‌ استیشن 5، در اقدامی غافلگیرکننده از دو مدل کنسول رونمایی کرد: پلی‌استیشن 5 با قابلیت اجرای دیسک و یک نسخه دیجیتالی. 

در این مدت شایعات و حرف‌وحدیث‌های زیادی درخصوص سیاست مشابه مایکروسافت جهت عرضه چندین کنسول در نسل نهم شنیده می‌شود و حتی نشان تجاری Xbox Series نیز توسط ردموندی ثبت شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، درحالیکه هنوز به‌صورت رسمی صحت این ادعا تایید و اثبات نشده است، اما باتوجه به صحبت اخیر کریس لی، مدیر استودیوی سازنده بازی Halo Infinite، احتمال عرضه چندین کنسول توسط مایکروسافت بیش‌از پیش زنگ واقعیت به خود گرفت.

در طول جلسه پرسش و پاسخ زمانیکه از لی درخصوص تفاوت اجرای بازی Halo Infinite روی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس سؤال پرسیده شد، او چنین پاسخ داد که بازی شوتر اول شخص ما روی تمام دیوایس‌های اسکارلت به‌خوبی اجرا می‌شود. اگر به‌خاطر داشته باشید، اسکارلت نام رمز کنسول ایکس باکس سری ایکس است.

حال باید منتظر ماند و دید بالاخره مایکروسافت از کنسول ضعیف‌تر و ارزان‌تر خود با نام احتمالی ایکس باکس سری اس (لاکهارت) پرده‌برداری می‌کند یا فعلا تنها گزینه موجود برای خرید ایکس باکس سری ایکس خواهد بود. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده